kertokaa parhaat divx yms codecit koneeseen?
|
|
BitLoop
Senior Member
|
16. heinäkuuta 2010 @ 17:44 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkä on tullut paljon kaikenlaisia eri codekkeja asenneltua ja poisteltua.. ja nyt ajattelin että formatoin joku päivä koneen ja asennan kaikki uusiksi..
niin sanokaapa mitkä teidän mielestä olisi parhaat codeckki yhdistelmät mitkä kannattaisi asennella? siis tarkoitus olisi että näkyisi ihan normi divx yms sekä nämä hdtv muodossa olevat mkv tiedostot yms perusjutut..
eli olisiko esim FFDshow + ac3filter hyvä yhdistelmä ja soittimeksi vaikka VLC Media Player?
vai millä saisin parhaan mahdollisen kuvanlaadun videoihin?? :)
|
Member
|
16. heinäkuuta 2010 @ 20:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Samsung galaxy s3 1.8ghz exodus Mali-1ghz
|
Member
|
16. heinäkuuta 2010 @ 21:34 |
Linkki tähän viestiin
|
VLC:n kun lataa niin kaikki toimii. On ruma ku saapas, mutta soittaa mitä vaan. Ei tarvi codecien kanssa pähkiä.
http://www.videolan.org/vlc/
ASUS M4A77TD Pro, AMD Phenom II x4 965 Black Edition, Zalman CNPS10X, Kingston Hyper X 1600Mhz DDR3 6Gt, XFX Radeon HD 5870, E-mu 1212m, Corsair TX650W
|
NoGravity
Junior Member
1 tuotearvio
|
16. heinäkuuta 2010 @ 22:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M4XDmG: VLC:n kun lataa niin kaikki toimii. On ruma ku saapas, mutta soittaa mitä vaan. Ei tarvi codecien kanssa pähkiä.
http://www.videolan.org/vlc/
Vinkkinä että VLC:tä saa tuunailtua hieman nätimmäks videolanin sivuilta löytyvillä skineillä ;)
PC: AMD Athlon II X4 635 @2.9Ghz, Club 3D Radeon Hd 5570 1gb, OCZ Patriot 2x2gb ddr2, 1.5Tb Samsung ecogreen F2 5200rpm, Nexus 630W, Windows 7 Professional 64-bit.
Yhteydenpitoon LG Ku990 Viewty bugipaska
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. heinäkuuta 2010 @ 22:11
|
BitLoop
Senior Member
|
17. heinäkuuta 2010 @ 14:01 |
Linkki tähän viestiin
|
okei! kiitoksia vastauksista.
Alankin heti formatoimaan ja asentelemaan windowssin uusiksi ja asentelen sitten tuon vlc:n :)
Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. heinäkuuta 2010 @ 14:02
|
kallu47
Newbie
|
18. heinäkuuta 2010 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on koneen ohjelmiston uusimisesta sekä hyvää, että huonoa kokemusta. Alotan huonoista. Kone oli pari viikkoa remontissa kaatuilun vuoksi. Vaikka käyttis uusittiin ja ohjelmat, kone kaatuili edelleen. Kaveri rempasta totesi että hän ei enempää voi. mä aattelin ett´okei katotaan mitä autonasentajan tietotaidoilla saa aikaan tietsikkamaailmassa ja otin koneen auki: ensin huomasin että kovalevyn runko oli vääntynyt ja yksi virtajohdoista melkei irti. Otin koval. irti ja oijoin telineen ja virtajohdot kunnolla paikoilleen. Kone toimi jo näillä toimilla tunnin ennenkun kaatu. Otin auki uudestaan ja huomio kiinnitty prossun tuulettimen siipiin, niissä oli pölyä. Ok, otin tuulettimen irti ja vika löytyi; siilin jäähdytysripojen välit oli täynnä pölyä. Laitoin pölynimuriin ilmastointiteipillä ~15mm letkua pätkän ja imuroin siilin kunnolla ja puhallin paikoilleen ja kone käyntiin. Kaatuilu loppui kokonaan, kun asensin torjuntaohjelmat ja osa muistakin ohjelmista uudestaan (ne oli jääneet viallisiksi pätkivälle koneelle asenn.). Ett`kannattaa kasoa koneen sisuksiin ennenkuin vie viikkojen remonttiin.
|
Member
|
18. heinäkuuta 2010 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo prossutuulettimen imurointi letkulla on hyvä kikka! Itse tein saman jutun, mutta teippasin imuriin mehupillin. Pääsi todellakin joka paikan imuroimaan. Ja eihän tuo käyttiksen uudelleen asennus ole kuin yhden illan homma vaikka asentais tarvittavat ohjelmat ja ajuritkin heti. Tekee vaikka listan ajureista ja ohjelmista etukäteen, nopeuttaa kummasti kun kattelee vaan listasta ja asentelee.
ASUS M4A77TD Pro, AMD Phenom II x4 965 Black Edition, Zalman CNPS10X, Kingston Hyper X 1600Mhz DDR3 6Gt, XFX Radeon HD 5870, E-mu 1212m, Corsair TX650W
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
18. heinäkuuta 2010 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M4XDmG: Tuo prossutuulettimen imurointi letkulla on hyvä kikka! Itse tein saman jutun, mutta teippasin imuriin mehupillin. Pääsi todellakin joka paikan imuroimaan. Ja eihän tuo käyttiksen uudelleen asennus ole kuin yhden illan homma vaikka asentais tarvittavat ohjelmat ja ajuritkin heti. Tekee vaikka listan ajureista ja ohjelmista etukäteen, nopeuttaa kummasti kun kattelee vaan listasta ja asentelee.
Jos jostain olen samaa mieltä M4XDmG kanssa niin tuo! Nimittäin itse olen tehnyt saman kikan monta kertaa, imuroinut ainakin prossun ja todellakin kun alkaa imuroimaan, niin huomaat kuinka paljon pölyä siellä siilin välissä voikaan olla.
Samsung galaxy s3 1.8ghz exodus Mali-1ghz
|