User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 5.3.2025 / 20:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miten poistan windows live messengerin?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten poistan windows live messengerin?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_nnina
Newbie
_
11. toukokuuta 2010 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis ongelma on ettei live messenger toimi kunnolla, en saa kaikkia viestejä perille eikä mese lähetä munkaan viestejä läheskään aina. Ajattelin että sen poistaminen ja uudelleen asentaminen auttais asiaa mut ongelma onkin että kun menen ohjauspaneeliin ja sieltä sinne sovellukseen mistä pystyy niitä ohjelmia poistamaan niin en löydä tätä live messengeriä sieltä listasta! Hakuunkin olen laittanu mut ei vaan löydy. Itse en tiedä miten muuten saisin sen poistettua koneeltani nii siksi haluaisin tietää että onko se ylipäätään mahdollista?
Foltech
Newbie
_
11. toukokuuta 2010 @ 01:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoppa samasta paikasta uudestaan. Sieltä pitäis löytyä "Windows Liven asennustyökalu". Sen kun poistaa niin siinä samalla pitäis tulla valinta mistä windows live-ohjelmia pystyy poistamaan.
_nnina
Newbie
_
11. toukokuuta 2010 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jes kiitos :D oon tapellu ton mesen kans jo nii pitkää nii toivottavasti toi uudellee lataus nyt auttais.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > miten poistan windows live messengerin?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy