Mozilla ei toimi kunnolla
|
|
andelin
Senior Member
|
10. heinäkuuta 2010 @ 09:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Moikka kaikille!
Tätä on varmaan kysytty ennenkin mutta en ole ratkaisua löytänyt, mulla on siis mozilla versio 3.6.6.
Nyt se on alkanut tökkiä silleen että aina kun avaan jonkun sivun netissä niin mozilla "jäätyy". Sitten n. 15 sek kuluttua se herää taas ja toimii.
Mutta kun se jumittuu niin se ei tottele mitään vaan sen joutuu sammuttaa tehtävienhallinnasta. Mulla on koneella Sunbeltin palomuuri ja mozilla on kyllä sallittu kaikin puolin sieltä.
Osaatteko sanoa missä vika, kiitollinen vastausta !!
|
arffman
Senior Member
|
10. heinäkuuta 2010 @ 11:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Samanlaisia ongelmia oli itsellänikin.Poistin ja asensin uuselleen, niin nyt on taas vörkkinyt.
|
andelin
Senior Member
|
10. heinäkuuta 2010 @ 16:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok.
Olen huono koneitten kanssa että voisitko kertoa yksinkertaisesti tai antaa linkki miten poistit ja asensit mozillan uudestaan ? Ymmärtääkseni se ei ole niin yksinkertaista että vaan poistaa mozillan lisää/poista sovelluksen kautta vaan jotain muutakin pitää tehdä, vai ? Mulla on laajennuksia (adblock plus, WOT) ja nekin pitää vissin poistaa ?
Apua, auttakaa! =)
|
reibanbombay
Newbie
|
10. heinäkuuta 2010 @ 19:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Samaa vikaa esiintyny itselläkin viimeaikoina ja äärimmäisen ärsyttävä vika onkin. Tosiaan versio 3.6.6 käytössä ja jäätyy varsinkin kun aukaisee sivuja uusiin välilehtiin. Olen poistanut ja asentanut firefoxin uudelleen monta kertaa tuloksetta. mikä neuvoksi?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. heinäkuuta 2010 @ 19:52
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
10. heinäkuuta 2010 @ 20:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti andelin: Moikka kaikille!
Tätä on varmaan kysytty ennenkin mutta en ole ratkaisua löytänyt, mulla on siis mozilla versio 3.6.6.
Nyt se on alkanut tökkiä silleen että aina kun avaan jonkun sivun netissä niin mozilla "jäätyy". Sitten n. 15 sek kuluttua se herää taas ja toimii.
Mutta kun se jumittuu niin se ei tottele mitään vaan sen joutuu sammuttaa tehtävienhallinnasta. Mulla on koneella Sunbeltin palomuuri ja mozilla on kyllä sallittu kaikin puolin sieltä.
Osaatteko sanoa missä vika, kiitollinen vastausta !!
Ei käy ilmi mikä käyttis on jos on XP vista tai Win7 eihän ole oma palomuuri päällä,kaksi muuria kyllä hidastaa ja käy katsomassa onko kettuun päivityksiä saatavilla.
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
andelin
Senior Member
|
10. heinäkuuta 2010 @ 22:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttis on xp home edition.
Mitä tarkoitit "käy katsomassa onko kettuun päivityksiä saatavilla" ? Firefox on päivitetty jos sitä tarkoitit vaikka hankalaa se on ollut jostain kumman syystä.
Tällainen ilmoitus tulee myös välillä kun haluaa nettiin: "Firefox on jo käynnissä, mutta ei vastaa kutsuihin. Uusi ikkuna voidaan avata kun kaikki Firefoxin prosessit on lopetettu tai järjestelmä käynnistetty uudelleen"
Kone on skannattu että viruksia ei pitäisi olla, palomuureja on 1 käytössä.
Tein myös mozillan uusasennuksen seuraavasti:
Poistin Firefoxin Ohjauspaneelin Lisää/Poista sovelluksesta jonka jälkeen käynnistin koneen uudestaan.
Sitten poistin Firefoxin ohjelmakansion kokonaan käsin ( C:\Program Files\Mozilla Firefox ) eli tuplaklikkasin Mozilla Firefox kansion ja poistin sieltä kaiken.
Sitten asensin Firefoxin uudelleen.
Mutta eipä sekään auttanut =(
|
andelin
Senior Member
|
11. heinäkuuta 2010 @ 00:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Moikka taas !
Huomasin sellaisen merkillisen jutun että Mozilla rupes toimimaan sen jälkeen kun olin poistanut adobe flash player 10 plugin osan.
Koitin sitten asentaa se flash player uudestaan mutta sitten rupes mozilla tökkimään samantien.
Adobe flash player tarvitsee mutta se ei ole näköjään yhteenkäyvä 3.6.6 version kanssa.
Pitäisikö asentaa ehkä vanhempi mozilla versio ja kokeilla sillä ... ?
|
reibanbombay
Newbie
|
11. heinäkuuta 2010 @ 05:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti andelin: Moikka taas !
Huomasin sellaisen merkillisen jutun että Mozilla rupes toimimaan sen jälkeen kun olin poistanut adobe flash player 10 plugin osan.
Koitin sitten asentaa se flash player uudestaan mutta sitten rupes mozilla tökkimään samantien.
Adobe flash player tarvitsee mutta se ei ole näköjään yhteenkäyvä 3.6.6 version kanssa.
kokeilin ja asensin 3.6.3 version ja pätkiminen loppui kuin seinään. tällä näköjään mennään ainakin toistaiseksi.
-digipaskaa
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
11. heinäkuuta 2010 @ 05:18 |
Linkki tähän viestiin
|

lisäosia meinasin niillä päivityksillä...
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Mainos
|
  |
|
andelin
Senior Member
|
11. heinäkuuta 2010 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti reibanbombay: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti andelin: Moikka taas !
kokeilin ja asensin 3.6.3 version ja pätkiminen loppui kuin seinään. tällä näköjään mennään ainakin toistaiseksi.
Asensin saman version ja mulla rupes myös toimimaan, kiitos !!
|