User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 23:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla ja nettipelit kaatuilee?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mozilla ja nettipelit kaatuilee?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jasaka
Newbie
_
10. heinäkuuta 2010 @ 22:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilisillasta alkaen kun olen alkanut käyttää mozillaa se sulkee selaimen ja heittää ruutuun mozillan kaatumisohjelman. Kun mozillan koittaa avata uudestaan tulee siihen sivu jossa lukee Oho, kävi nolosti...Firefox ei onnistunut palauttamaan avattuja ikkunoita ja välilehtiä. Tämä yleisimmin johtuu jostakin äskettäin avatusta sivusta.

CS ja cod mulla on koneella ja kumpikin sulkee itsensä välittömästi kun on jommankumman pistänyt päälle.

Myöskään utorrent ei toimi ollenkaan. utorrentissa olevan tiedoston perään tulee teksti Virhe: Invalid download state, try resuming.

Messenger, Internet explorer ja steam toimivat täysin moitteettomasti.

Spybotin ja järjestelmän palauttamisen olen ajanut ilman minkäänlaista menestystä.

Lopuksi vielä tiedoksi että olen todella kädetön tietokoneiden kanssa ja tiedän niistä aika vähän että yrittäkää selittää mahdollisimman yksinkertaisesti miten mun pitäisi nyt toimia tässä.

Toivon että saisin apua tähän mahdollisimman pian! kiitos
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla ja nettipelit kaatuilee?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy