User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 11:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla kaataa tietokoneen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mozilla kaataa tietokoneen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
janne__
Junior Member
_
10. heinäkuuta 2011 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisko joku auttaa, kun mozillalla menee jollekkin sivulle(esim. omaelisa, veikkaus...)niin näyttö "jäätyy" eli mikään muu ei auta kuin katkaista virta käynnistys napista. Safarilla tai Google Chromella näin ei käy. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
kiitos jo etukäteen. Joskus myös nettikäytössä kone piippaa, tulee bluescreen noin 3 sekunniksi ja kone käynnistyy uudestaan. pelatessa näin ei koskaan käy
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2011 @ 23:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä versio mozillasta?

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
janne__
Junior Member
_
10. heinäkuuta 2011 @ 23:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jartar:
Mikä versio mozillasta?
se toiseks uusin en muista numeroa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2011 @ 00:05

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna uusin ja testaa sillä.

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
janne__
Junior Member
_
11. heinäkuuta 2011 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok pitää kokeilla
janne__
Junior Member
_
11. heinäkuuta 2011 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanu vaikka asensin 5.0 version
Senior Member

23 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2011 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa tehnyt täälläkin. Siis molemmat, sekä nelos että tuorein 5 verkka.
Itse olen päässyt useimmiten siten että olen vain odottanut tovin, ja foxi on joko palautunut tai sitten se on siinä tilassa että sen voi sulkea ruksista.

Sulkemisen jälkeen olen usein vielä ajellut CCleanerilla väliaikaistiedostot/selain historian pois.
Saas nyt nähdä että toimisiko tuo kohta tulossa oleva kutos versio Foxilta, eipä silti ei seiskaan tai kasiinkaan kauan enää mene..

ot/ naurettavaa selaimen numerointia, olisivat vain pysyneet entisessä nimeämis mallissa, niin ehkä meillä olisi ollut nelos Foxi aikaisintaan ensikesänä /ot.

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
janne__
Junior Member
_
12. heinäkuuta 2011 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _kooma_:
Itse olen päässyt useimmiten siten että olen vain odottanut tovin, ja foxi on joko palautunut tai sitten se on siinä tilassa että sen voi sulkea ruksista.
voiko sulla liikuttaa hiirtä, mulla ei voi, pitäs varmaan vaihtaa toiseen selaimeen...
Mainos
_
__

_
Senior Member

23 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2011 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti janne__:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _kooma_:
voiko sulla liikuttaa hiirtä, mulla ei voi, pitäs varmaan vaihtaa toiseen selaimeen...
Juuh, kyllä mulla hiiri toimii, muutoin kone sitten jäätyykin hetkeksi. Omat ongelmani olen kohdistanut greasemonkeyhin, RAM muisti tulee jossakin kohdin vastaan (itsellä 2Gb). Varsinkin kun noita tabeja on avoinna väliin useampi ja jokaisessa jokin nettipeli, niin eipä ihme että jäätyilee :) Eli omalta osalta, lisää muistia koneeseen..

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > mozilla kaataa tietokoneen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy