MSN Messenger kusee....
|
|
kurmelo
Newbie
1 tuotearvio
|
15. syyskuuta 2009 @ 00:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kellään muulla ilmennyt, että pikaviestien lähetys ei onnistu, vaikka kuinka olet kirjautuneena sisään, ilmoittaa vaan sitä "Viestin toimittaminen kaikille vastaanottajille ei onnistunut". Samoin myöskään sullepäin lähetetyt viestit eivät tule perille? En ymmärrä mistä voisi johtua, sillä kaikki ilmoitukset ihmisten kirjautumisista yms. näkyvät ja kaikki on päällisin puoli ok... mutta sitten kun pitäisi viestejä saada liikkeelle, se ei onnistukaan... APUA! ;)
|
julio88
Junior Member
|
15. syyskuuta 2009 @ 11:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kannata huolestua, tuota on nimittäin liikkeellä. Lieneekö jo korjaantunu..
|
bruuz
Junior Member
|
16. syyskuuta 2009 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
no minulla ilmoitti äsken että päivitä, ennen sitä et voi jatkaa.no päivitin mutta nyt ei päästä sisään enää ollenkaan. ilmoittaa jotain että ei oo yhteystietoluettelo ole käytössä antaa virhe koodin 80072efd joka kertoo et palo muuri tökkii no otin sen kokonaan pois päältä eikä mitään vaikutusta? mitäs vois tehdä ?
|
zacksa
Junior Member
1 tuotearvio
|
16. syyskuuta 2009 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
käytä vanhempaa windows messengeriä. live on huono. tai sitten meebo.com
|
Jorkki007
Junior Member
|
16. syyskuuta 2009 @ 11:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bruuz: no minulla ilmoitti äsken että päivitä, ennen sitä et voi jatkaa.no päivitin mutta nyt ei päästä sisään enää ollenkaan. ilmoittaa jotain että ei oo yhteystietoluettelo ole käytössä antaa virhe koodin 80072efd joka kertoo et palo muuri tökkii no otin sen kokonaan pois päältä eikä mitään vaikutusta? mitäs vois tehdä ?
mulla on samantyylinen ongelma versio 2009 ei toimi enää... mulla on kaksi konetta eikä kummassakaa löydy yhteystietoluetteloa... olen yrittänyt jo aiemmin kysellä ohjetta että mitä pitäisi tehdä, mutta kukaan ei osaa auttaa. mitää virheilmoitusta ei tule, eikä palomuuri pitäisi olla esteenä ja asetukset olen mesestä katsonut moneen kertaan....
|
bruuz
Junior Member
|
16. syyskuuta 2009 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
jep jep olis ihan nätti saada toimii!! koitin vanhempaakin versiota mutta ilmoittaa samantien et päivitä en toimi :(
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
16. syyskuuta 2009 @ 13:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo o.
Itse en tota mikkisoftan paska ohjelmaa enään käytä, en milloinkaan, ainakaan omalla koneella..
Suhteellisen ok vinkki voisi olla aluksi ajaa haittaohjelmienpoisto ohjelmia, esim Malwarebyte's, SUPERAntispyware sekä IObit 360 security.
Aloittaen IObit:istä, jättäen viimeiseksi SuperAntispywaren. Mikäli hirveesti tulee kakkaa, niin sitten hakemaan HijackThis ja siitä logi tänne, sille varattuun osioon.
Sitten kun ollaan varmistuttu siitä että koneella ei ole paskaa ja pöpöjä, niin suosittelen googlea apuna käyttäen hakemaan joko aMSN nimisen ohjelman (joka on siis Messenger klooni, eikä siis Mikkisoftan tekele) tai sitten Miranda nimisen ohjelman. aMSN on meseä käyttäneille varmasti tutumpi käyttää, hymiöitä herätteitä jne on samalla tavalla ku orginaalissakin.
Miranda on hieman karumpi, mutta sillä voi mesettelyn lisäksi ircata ihan perinteisessä muodossa.
Itse käytän aMSN:ää koska surffaan Linuxilla, ja Mirandaa taas käytän Windowsin puolella joissakin tapauksissa.
Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
|
VarMi
Member
12 tuotearviota
|
18. syyskuuta 2009 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
PRKL sanon minäkin tähän pakottivat päivittämään uudempaan versioon kun on löytynyt vanhemmasta sen verran suuri tietoturvariski. Ja nyt ei sitten voip puhelin toimi. Tuossa keväämmällä asensin jo uudempaan ja totesin saman ongelman ja asensin vanhemman takaisin ja voip toimi, nyt ei sitten ole palaatu.PRKL ja vielä kerran PRKL. kyseessä on siis philipsin langatonelin joka ei tarvitse erikseen ajureita toimiakseen messengerissä. "Windows Live Device Manager Initialization failed"
edit:WLDM
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. marraskuuta 2009 @ 08:43
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
18. syyskuuta 2009 @ 11:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VarMi: PRKL sanon minäkin tähän pakottivat päivittämään uudempaan versioon kun on löytynyt vanhemmasta sen verran suuri tietoturvariski. Ja nyt ei sitten voip puhelin toimi. Tuossa keväämmällä asensin jo uudempaan ja totesin saman ongelman ja asensin vanhemman takaisin ja voip toimi, nyt ei sitten ole palaatu.PRKL ja vielä kerran PRKL. kyseessä on siis philipsin elin joka ei tarvitse erikseen ajureita toimiakseen messengerissä. "initialization failed"
Itselläni lakkaa Logitechin langaton usb-luuri toimimasta kun nakkaa uuden mesen päälle. Harmittaa vietävästi. Mitään keinoa ei ole vielä löytynyt asian korjaamiseksi.

|
VarMi
Member
12 tuotearviota
|
17. tammikuuta 2010 @ 19:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
18. tammikuuta 2010 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bruuz: jep jep olis ihan nätti saada toimii!! koitin vanhempaakin versiota mutta ilmoittaa samantien et päivitä en toimi :(
Vaihdoin tuon aMSN mesen, Live Messegerin tilalle ja sain puhelimen taas toimiin..
|