Ajuriongelmia?
Auttaisitteko tumpeloa ihan kädestä pitäen. Tyhjensin koneen ja asensin xp:n uudestaan.
Ajureille ei ollut erikseen asennuslevyä ja nyt kone ei tunnista multimedia laitteita joten äänet ei kuulu -nyt vaan ei minun järki ja osaaminen ei riitä etsiä oikeaa ajuria koneeseen.
Toinen ongelma on ilmeisesti näytönohjaimessa, näytön ominaisuudet ohjelmassa kun suurentaa näytön tarkkuutta niin näyttö pimenee kokonaan ja ilmoitus ettei saa yhteyttä näyttöön. Nykyisellä tarkkuudella kuva niin suuri ettei koneen käyttö ole mielekästä.
Viitsiikö kukaan neuvoa??
Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Home Edition 5.1.2600 (WinXP Retail)
Päiväys 2010-05-24
Aika 20:29
Tämä ajuri äänikortille, Download centerissä valitse: Step 1 Windows Xp, Step 2 Audio Driver, Step 3 SIS 7012 ja GO
Tämä ajuri näyttispiirille, Download centerissä valitse: Step 1 Windows Xp, Step 2 GPU Graphics Drivers Step 3 SiS315 series GPU ja GO
Lataa ajurit, pura paketit. Paketin sisältä löytyy setup-tiedosto, tupla klikkaa sitä ja ohjelma hoitaa itse asennuksen. Asennuksen jälkeen käynnistä kone uudelleen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turska:Ajurit tuolta http://www.sis.com/download/ , täppä ruutuun I accept to the above ja I AGREE.
Toimi alla olevan ohjeen mukaan.
Tämä ajuri äänikortille, Download centerissä valitse: Step 1 Windows Xp, Step 2 Audio Driver, Step 3 SIS 7012 ja GO
Tämä ajuri näyttispiirille, Download centerissä valitse: Step 1 Windows Xp, Step 2 GPU Graphics Drivers Step 3 SiS315 series GPU ja GO
Lataa ajurit, pura paketit. Paketin sisältä löytyy setup-tiedosto, tupla klikkaa sitä ja ohjelma hoitaa itse asennuksen. Asennuksen jälkeen käynnistä kone uudelleen.
Äänikortin asennus loppuu ilmoituksiin update driver for plug and play devices-536870397 ja sen jälkeen "fail to install audio driver for windows xp setup will exit"
Näyttispiirin asennus loppuu seuraavaan ilmoitukseen : asennusohjelma ei löydä sopivaa laiteohjainta,asennusohjelma lopettaa.
Lueskelin tuolta noita vanhoja ketjuja..hmmm, jospa tää on alunperin joku hiivatin pakettikone jolle pitää ajaa ajurit Packard Bell sivustolta?
Koneen takaa löytyy model type ref:ALT-CO2
S/N 4016 8602 0007
Ja siis jos sillä on merkitystä?
Nimimerkki:epätoivoinen tumpelo