User Käyttäjä Salasana  

maanantai 3.3.2025 / 23:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > network error (tcp_error)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Network Error (tcp_error)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Onkonoin
Member
_
4. joulukuuta 2010 @ 22:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Network Error (tcp_error)

A communication error occurred: "Connection refused"
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

Tollasen herjan heittää, kun yritän kirjautua FireFoxilla tuonne http://www.kirkeskirjastot.fi/index2.html
IE:llä kyllä pääsee, mutta käytän mieluummin Tulikettua.
Käyttis on Win7.
Onkonoin
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli ehkä hieman sekava tuosta kysymyksestä. Siis pääsen kyllä itse sivulle, mutta en
saa auki niitä valikoita, jonne kirjaudutaan ja etsitään kirjoja.
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä Firefox versio.
Itse käytän FF 4.0 b 7 ja sillä ainakin toimii.
Kokeile asentaa FF uudelleen, jos muu ei auta.
Onkonoin
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 16:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen kokeillut kolmea eri versiota FF:ää, eikä millään onnistu.
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko poistanut myös vanhat FF-profiiliasetukset
ennen uuden FF:n asennusta?
Kokeile poistaa FF Revo Uninstaller -ohjelmalla.
Onkonoin
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole poistellut profiileja, vaan olen asentanut jokaisem version erikseen.
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No silloin aina uudelleen asennettu FF lukee aina vanhat asetukset.

Se on semmosta!
Onkonoin
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis Foxia ei ole uudelleenasennettu, vaan koneella on kolme eri versiota siitä.
Kolme versiota sen takia, että haluan käyttää lisä-osiani, jotka eivät välttämättä
toimi uusimmassa.
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki käyttävät nyt ehkä samaa asetustiedostoa se voi olla syy.

Se on semmosta!
Onkonoin
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Testasin just vanhalla koneella olevalla Foxilla, enkä päässyt silläkään kirjautumaan.
Siinä on vain pari lisä-osaa, joten syy ei voi olla niissä eikä myöskään profiilissa.
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän vielä XP:tä ja seiskasta ei ole vielä kokemusta.
Kaikki linkit siellä kyllä pelaa, kun kokeilin.
Olisiko käyttiksen puolella jotain sitten?
Viisaammat neuvokoot!
Onkonoin
Member
_
6. joulukuuta 2010 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuntuu siltä että Vintoosa vinoilee mulle oikein urakalla, kun vanhassa koneessa on XP
ja uudessa W7, eikä kummallakaan pelaa.
Mainos
_
__

_
Onkonoin
Member
_
7. joulukuuta 2010 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisko kukaan käyttisguru kuulolla, että sais lisää neuvoja. Meinaan sitä että onko
Vintoosassa mahdollisesti sellasia asetuksia ja jujuja, jotka vois aiheuttaa tollasta.
Mä oon nyt suoraan sanottuna ihan pihalla.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > network error (tcp_error)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy