User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 17:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > office tiedustelu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Office tiedustelu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juhis82
Junior Member
_
22. huhtikuuta 2013 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin uuden koneen ja harkinnassa olisi office, mutta minulla on se ongelmana että tarvisin lähinnä Wordia,Exceliä ja Publisheria. Tosin publisherilla olen lähinnä tehnyt onnittelukortteja, mutta eikös niitä voi tehdä myös Wordilla..

Mietin että jos ostaisin Home & Student 2010 version (Word,Excel,Onenote ja Powerpoint) ja sitten erikseen Publisher 2013 version Microsoftilta suoraan, niin toimiiko noi keskenään? Meinaan kun kaikki muut on 2010 versioita ja toi Publisher on 2013 versio

Toinen vaihtoehto on 365 home premium joka maksaa 99 ? vuodessa, joka sitten sisältää kaikki ohjelmat.

Kumpi noista olisi järkevämpi? Kuvittelisin että toi ensimmäinen, mutta siinä on se, että toimiiko ne keskenään
AfterDawn Addict
_
22. huhtikuuta 2013 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin esimerkiksi tälläisen Office 2010 paketin: http://www.huuto.net/kohteet/office-hom...maton/264257391

Sen saa asennettua yhteen koneeseen ja hinta ei ole kovinkaan paha. ( Mukana tulee World, exsel, Powerpoint. Onnittelukortteja voi ainakin jollakintapaa tehdä wordillä.
Admin

17 tuotearviota
_
22. huhtikuuta 2013 @ 23:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse tutkisin pystyykö tuon kaiken hoitamaan jollain muulla kuten vaikka open/libre officella. Noita kortteja nyt voi tehdä monella ohjelmalla.
AfterDawn Addict
_
22. huhtikuuta 2013 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pihlis12:
Itse tutkisin pystyykö tuon kaiken hoitamaan jollain muulla kuten vaikka open/libre officella. Noita kortteja nyt voi tehdä monella ohjelmalla.
Esimerkiksi tuo Libreoffice olisi hyvä vaihtoehto. Se on täysin ilmainen eli siitä ei tarvitse maksaa ja sen kokeileminen on myös helppoa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. huhtikuuta 2013 @ 23:15

juhis82
Junior Member
_
23. huhtikuuta 2013 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi Libreoffice näyttää hyvältä ja mikä parasta ilmainen, mutta yksi asia mietityttää. Luin Libren sivuilta että esim 2007 Excelillä tehtyjä tiedostoja voi avata, mutta onnistuuko se myös 2000 officen mukana? Olen meinaan kaikki Excel tiedostot tehnyt juuri 2000 versiolla, että onnistuuko niiden muokkaus Librellä?
AfterDawn Addict
_
23. huhtikuuta 2013 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhis82:
Toi Libreoffice näyttää hyvältä ja mikä parasta ilmainen, mutta yksi asia mietityttää. Luin Libren sivuilta että esim 2007 Excelillä tehtyjä tiedostoja voi avata, mutta onnistuuko se myös 2000 officen mukana? Olen meinaan kaikki Excel tiedostot tehnyt juuri 2000 versiolla, että onnistuuko niiden muokkaus Librellä?
Sitähän voi kokeilla kun asennat sen ja yrität avata niitä tiedostoja siinä.
Mainos
_
__

_
Tepsu9
Senior Member
_
23. huhtikuuta 2013 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. huhtikuuta 2013 @ 15:04

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > office tiedustelu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy