User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 09:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > olis tällänen aika harvinainen ongelma koneessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
olis tällänen aika harvinainen ongelma koneessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zwami
Newbie
_
29. lokakuuta 2009 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no juu tässä on ollut tämä sama ongelma aika pitkään ja nyt ajattelin jotenki sumplii sen jonkun avulla jos joku nyt osais auttaa, kokeilin alun perin jotain ameerikkalaisii apuja mut ei neny mitää osaa, mulla on Vista OS ja koneista en oikee mitää tiiä kun en ole opiskellut näitä asioita (perus jutut tiiän)

itse asiaan, ostin aika kauan sitten uuden näyttiksen ja jonku näkösen prosessorin, ja ku ei forkkaus levyy ollu ni tyhmänä ihmisenä menin ja laitoin toisen vistan tähän koneelle ja sitte tapahtu sellanen juttu että mun C: ja D: asemat vaihto paikkaa ja ny mul on 2.5Gt mun C:llä ja kone on hidas ku... mitää en osaa tehdä ja vastailen heti miten voi ny jos se auttaa mitenkää /happy-face

ps. kait tää tuli oikeesee paikkaa ku mitää muuta loogisempaa paikkaa en löytänyt
apumies
Member

11 tuotearviota
_
30. lokakuuta 2009 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan saisit parhaiten toimivan koneen kun poistaisit vanhat osiot ja asentaisit käyttiksen kokonaan uusiksi ...

Pöytäkone:Intel 3570K,ac freeser 7 pro rev2,Asrock Z77 pro3,Asus HD7850,16GB Kingston,120SSd+250GB+500GB+16GB,Chieftec 650W,AntecSP3,Win 7
Läppäri:Acer Aspire
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > olis tällänen aika harvinainen ongelma koneessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy