User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 17:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Napotus
Newbie
_
11. heinäkuuta 2013 @ 01:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minulla on ollut ongelmia koneeni kanssa. Kone kaatuu yks kaks ja kun katon tapahtumienvalonnasta et mistä johtuu niin kriittinen Kernel-Power tapahtumatunnus 41 tehtäväluokka 63. Olen kokeillut kaikkea korjatakseni vikaa, elikkäs mitä nyt google on sanonnut, mutta en ole tähän päivään saakka saannut korjattua. Vika on ollut alusta alkaen oikeastaa. Kone on itsekasattu ja osissa ei pitäisi olla mitää ongelmaa. Toisinaan tulee Bluescreen tai pikseli kasa näyttöön, mutta nyt tää on tehnyt et sammuttaa koko näytön ja pysyy 10sec pääl kunnes kaatuu kokonaan.

Jotkut myös väittännyt et ongelma voisi olla windowsisssa mut olen aika monesti ajannut uusiksi senkii ja eri kovalevyille.

Tässä on sit koneen osat:

Emolevy: ASrock Fatal1ty Z77 ATX
NäytönOhjain: Sapphire HD 7950 Dual-X
Virtalähde: OCZ Fatal1ty 1000W Modular Power Supply
Processor: Intel Core i7 2700k 3.5ghz
Muistit: G-Skill 2x4gb
Kotelo: AeroCool XPredator White ATX
Kovalevyt1 Intel 60GB 520 Series SSD
Kovalevy2: Western Digital Caviar Green
Processor Jäähytin: Noctua NH-D14
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2013 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitappas uusimmat näyttiksen ajurit ja koita uudelleen.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
Napotus
Newbie
_
13. heinäkuuta 2013 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti leinmi:
Laitappas uusimmat näyttiksen ajurit ja koita uudelleen.
Elikkäs asentannut uusiksi ajurit ja vika ei korjaantunnut. Hiukan sellainen kutina olisi et näytönohjaimessa olisi vika, ku jännästi kaataa heti kun laitan jonkun pelin päälle. Näyttiksen kanssa se sammuttaa näytön ja lukee "No signal". Ja nyt kun olen ilman näyttistä kokeillut nii pelit ei kaadu.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy