Eli missä vika kun mulla on Opera käytössä. Ongelma on se että kun menen esim piratebayhin ja haluisin ladata sieltä jonkun tiedoston, niin klikkaan "lataa tämä torrentti". Heti klikattuani tulee viesti :Tälle tunnisteelle ei ole rekisteröity mitään sovellusta!". Opera versio on: 10.63.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_: Eli missä vika kun mulla on Opera käytössä.
Hassu virke, tuohon on vaikea vastata :D
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_: Ongelma on se että kun menen esim piratebayhin ja haluisin ladata sieltä jonkun tiedoston, niin klikkaan "lataa tämä torrentti". Heti klikattuani tulee viesti :Tälle tunnisteelle ei ole rekisteröity mitään sovellusta!".
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_: Eli missä vika kun mulla on Opera käytössä. Ongelma on se että kun menen esim piratebayhin ja haluisin ladata sieltä jonkun tiedoston, niin klikkaan "lataa tämä torrentti". Heti klikattuani tulee viesti :Tälle tunnisteelle ei ole rekisteröity mitään sovellusta!". Opera versio on: 10.63.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_: Eli missä vika kun mulla on Opera käytössä.
Hassu virke, tuohon on vaikea vastata :D
Tais multa jäähä lukematta mitä kirjotin! :D
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti suami:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _Pekkis_: Eli missä vika kun mulla on Opera käytössä. Ongelma on se että kun menen esim piratebayhin ja haluisin ladata sieltä jonkun tiedoston, niin klikkaan "lataa tämä torrentti". Heti klikattuani tulee viesti :Tälle tunnisteelle ei ole rekisteröity mitään sovellusta!". Opera versio on: 10.63.