Muutama tunti sitten kun avasin resurssienhallinan, niin huomasin että sinne oli ilmestynyt 4 siirrettävää levyä. Minulla ei ole hajuakaan, että mistä ne sinne ovat tulleet. Ominaisuuksissa ei ollut mitään infoa ja niitä klikkaamalla kone sanoo, että "aseta levy asemaan Siirrettävä levy (H:[tai I:, J:, K:])". Kun koitin poistaa manuaalisesti, eli oikealla nappulalla kohdalle ja poista, niin tulee vaan ilmoitus, että nyt laitteen voi poistaa turvallisesti. Ainoastaan yhdessä usb-portissa on palikka kiinni ja se on langatonta näppistä ja hiirtä varten. Kysymys kuuluukin, että mitä ihmettä?!?! :D Miten saan poistettua ko. asemat?
Käyttis on windows 7 home premium 64 bittinen
Ps. on muuten ensimmäinen ongelma johon olen windows 7:ää käyttäessä törmännyt. Tosin olen tätä käyttänytkin vasta viiko tahi pari...
Pps. Huomasin justiinsa, että tais tulla kirjotettua väärään osioon. Varmaankin tuo windows osio olisi sopinut paremmin. Pahoittelen asiaa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti apek: Olisiko virtuaali-asemia? Eli oletko mountannut esim. ISO tiedostoa (image), jollakin ohjelmalla, kuten Daemon tools?
Ensimmäiseen: En tiedä ja Toiseen: Kyllä, mulla on daemon käytössä. Latasin heti kun sain tän koneen about viikko sitten. Daemonilla tein kaksi virtuaalista bd-asemaa. Nämä 4 outokaista näkyvät erilaisina ikoneina resurssienhallinnassa. Hieman kuin kovalevyinä mutta tummalla etuosalla, eli siinä ei näy diskin kuvaa kuten näissä daemonin bd-asemissa. Elikkäs en ole niitä itse tehnyt, eikä niitä daemonista löydy.
Edit lisäystä. Tässä koneessa on 2 kovoo ja ne on yhdistetty yhdeksi. Joku raid 0 juttu tjtn. En tiedä johtuuko tästä, mutta ilmoitanpahan vaan :)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kasperus: onkos sulla muistikortin lukia tai joku vastaava koneessa?
On. Ja siihenhän nämä 4 ei-enään-niin-outoa-asemaa liittyy. Elikkäs muistikortin lukijaan liittyvää juttuu on. Oudoks vaan vetää, ajankohta jolloin nämä on ilmestynyt koneelle. Elikkäs miksei niitä aikaisemmin näkynyt (ja tämä oli eka kerta kun tungin korttia siihen).
Muttamutta "ongelma" selvisi ja Kiitokset siitä teille molemmille.