PDF -lukija joka osaa avata tiedostot selaimessa
|
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2010 @ 10:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Foxit Reader ei avaa kyseistä dokumenttia selaimessa, eikä Sumatra PDF.
Adobe Readerilla saan dokumentit auki, mutta haluan vaihtoehtoisen PDF-lukijan.
Tietääkseni dokumentti on fwd tai vastaava tiedosto
openforms/fwd.jsp?link=https....
Toivottavasti noilla tiedoilla selviää.
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2010 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti matrix82: Foxit Reader ei avaa kyseistä dokumenttia selaimessa, eikä Sumatra PDF.
Adobe Readerilla saan dokumentit auki, mutta haluan vaihtoehtoisen PDF-lukijan.
Tietääkseni dokumentti on fwd tai vastaava tiedosto
openforms/fwd.jsp?link=https....
Toivottavasti noilla tiedoilla selviää.
Firefox sanoo näin:
OpenFormsApp-1.fdf ei voitu avata, koska tiedostotyyppiin liitettyä apuohjelmaa ei löydy.
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2010 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
lataat nyt sen adobe readerin koneelle vaan, mulla ainakin se avaa pdf tiedostot selaimessa ellen erikseen haluu auki erilliseen ikkunaan
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
23. toukokuuta 2010 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitä olen tässä vakavasti harkinnut, kun mikään muu ohjelma ei PDF:ää osaa selaimessa avata kunnolla.
Tällä hetkellä muuten Evince käytössä, todella nopea.
|
Member
8 tuotearviota
|
24. toukokuuta 2010 @ 10:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko Foxit Readerissä asentanut FF-lisäosan?
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
24. toukokuuta 2010 @ 11:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä oon asentanu ja osa PDF:stä avautuukin kiltisti, mutta tuo (OpenFormsApp-1.fdf ) ei avaudu silläkään, ainoastaan Adoben readerilla.
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 08:47 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 08:59 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Sittenhän on tietenkin myös Google dokumentit, jolla voi myös lukea PDF:iä :)
Tämä on muuten hyvä huomio, mutta en pysty liiton sivulla olevia PDF-dokumentteja avaamaan Googlessa, koska dokumentit ovat suojattuja.
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 20:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti syrtek66: Oisko täällä apua sinulle?
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=730.0
Muuten on käytäjällä samantyylistä ongelmaa, mutta hän ei saa adoben ohjelmalla liiton sivuilla olevaa dokumenttia auki, kun minä taas saan sen adoben ohjelmalla auki.
Haluaisin käyttää jotain vaihtoehtoista kevyempää PDF-ohjelmaa, joka toimisi yhtä hyvin kuin Adoben readeri.
E:Itse kun en saa liiton sivuilla olevaa dokumenttia auki vaihtoehtoisilla PDF-ohjelmilla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2010 @ 20:21
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 20:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitten sun täytynee tyytyä Adobe Readeriin. Totta puhuen, en ole erityisemmin huomannut enää nykyään, että Adobe Reader olisi erityisen hidas/raskas. Tässä käynnistymisen osalta video jossa vertasin Adobe Readeriä ja Foxit Readeriä (itse asiassa Foxit vaikutti aavistuksen tahmaisemmalta).
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 21:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Sitten sun täytynee tyytyä Adobe Readeriin. Totta puhuen, en ole erityisemmin huomannut enää nykyään, että Adobe Reader olisi erityisen hidas/raskas. Tässä käynnistymisen osalta video jossa vertasin Adobe Readeriä ja Foxit Readeriä (itse asiassa Foxit vaikutti aavistuksen tahmaisemmalta).
Itsellä tällä hetkellä asennettuna Sumatra PDF- niminen PDF-lukija ja on todella nopea, päihittää acrobatin ja foxitin käynnistyksen nopeudessa.
Evince:ä kokeilin myös ja vaikutti nopealta.
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
25. toukokuuta 2010 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin, mutta sillä ei saanut niitä "liiton PDF:iä" auki? Ja nopeuserot luultavasti aika marginaalisia, niin eikös se Adobe Reader nyt vain kävisi? :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2010 @ 21:17
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2010 @ 08:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: No niin, mutta sillä ei saanut niitä "liiton PDF:iä" auki? Ja nopeuserot luultavasti aika marginaalisia, niin eikös se Adobe Reader nyt vain kävisi? :)
Täytyypi asentaa, kun ei muita vaihtoehtoja ole :)
|