User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 19:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > poistin ajurit. näyttö pimeänä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poistin ajurit. Näyttö pimeänä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sotatorvi
Newbie
_
8. syyskuuta 2009 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin poistamassa vanhoja näytönohjaimen ajureita ja laittamassa uusia tilalle. Kun en näistä asioista mitään tiedä, luin apua netistä. Siellä kerrottiin että vanhat ajurit poistetaan näin: Ojauspaneeli -> Lisää tai poista sovellus -> Nvidia Drivers [muuta tai poista]. sitten aukeaa ikkuna jossa kysytään: Valitse jokin seuraavista vaihtoehdoista poistaaksesi NVIDIA-komponentit järjestelmästä. -> poista vain seuraavat: NVIDIA Display Driver. Tein työtä käskettyä ja poistin sen, sitten avautui ikkuna jossa sanottiin että kone käynnistyy uudelleen.. Mutta kun kone käynnistyi oli näyttö pimeänä. koneen kyljessä palaa tarvittavat vihreät valot ja kone surisee niinkuin pitää mutta näyttö on musta. Olisi kai pitänyt kysyä joltain joka tietää eikä mennä itse räpläämään :) Eli kysymys kuuluu: Mitä teen?

Kannettava koneeni on:
Fujitsu siemens Amilo Pa1538
Ja näytönohjain on:
Nvidia Geforce 7400 Go
Junior Member
_
8. syyskuuta 2009 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä itse olen tehnyt noin monta kertaa, ei näytön pimeäksi pitäisi jäädä. Resoluutio kyllä yleensä muuttuu pieneksi ja näytön rullaaminen melko diashowksi. Ikävä tilanne, olisiko näytönohjain sitten tiltannu, jos toista ohjainta pystyy kokeilemaan niin kannattaa.

Asus m2npv-vm + TP3-430 ♫ Athlon X2 6000+ ♫ 4x1G 667Mhz ddr2 ♫ WD 160G + 320G ♫ Sapphire HD4830 512M
Member

18 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2009 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näitä windowsin ihmeellisyyksiä. Koitapa hakata buutissa f8 ja sitten käynnistää vikasietotilassa. tuleeko sitten edes kuvaa? Kyllä tuo vielä toimimaan saadaan. :)

Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2009 @ 22:27

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > poistin ajurit. näyttö pimeänä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy