User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 14:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > punkbuster ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
punkbuster ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
m4sinol
Newbie
_
7. maaliskuuta 2010 @ 06:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis pelaan BFBC2:sta ja saan kickin punkbusterin takia..
väittää että se on vanhentunu /jotain tai sitten siinä lukee että
"Failure - punkbuster.exe heartbeats stopped"

olen päivittänyt PB manuaalisesti mutta silti se tekee noita kahta juttua.. välil PB tekee noita samoja juttuja BF2:s

ja toiseks tuleeko jollain muulla kans tuossa BFBC2:s "server connection has been lost" mulle tulee tota koko ajan ellei se sitten herjaa tota penteleen PB juttua.. kai sitä vois päivittää emolevyn joitain ajureita. emolevyni on M2N Nvidia nforce560 sli
kiitos sille joka antaa rakentavan palautteen ja että pääsen näistä ongelmista eroon
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2010 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuhoatkos prosesseja tasku managerista välillä?
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
7. maaliskuuta 2010 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikään virus/vakoiluohjelman -torjunta, eikä palomuuri varmaankaan estä pb.n toimintaa?

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
Challu
Member
_
7. maaliskuuta 2010 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaankin palomuurisi estää sen... Kandee sielt checata.
Katot että PnkBstrA.exe ja PnkBstrB.exe löytyy..
m4sinol
Newbie
_
7. maaliskuuta 2010 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jees katoin noi palomuuri jutut ja on kunnossa.. mut silti tulee noit outoi Kickejä PB:ltä

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. maaliskuuta 2010 @ 22:05

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
8. maaliskuuta 2010 @ 19:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Palomuuri ei ole ainoa joka estää, tuon toiminnan. Ainakin itse olen ''jotunut'', antamaan sille oikeudet muuttaa, rekisteriä, sun muuta. Joten haittaohjelman torjunnat sun muut virustorjuntaohjelmat, voivat estää sen toiminnan myös.

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
Mainos
_
__

_
Rasta420
Suspended due to non-functional email address
_
13. maaliskuuta 2010 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toi sama ongelma ja mulla ei oo siällä palomuurissa noita punbstér exejä ja en pysty lisää niitä ko aina ko asennan pb:n se sanoo et kaikki päivitykset on jo päällä. Ja saan pelattuu jotai 15 min ni se kickkaa
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > punkbuster ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy