User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 05:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > realtek ac97 (mikrofonin kanssa ongelmia)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Realtek AC97 (mikrofonin kanssa ongelmia)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vilppe
Newbie
_
3. marraskuuta 2009 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmani on sellainen, että esim. skypeä käyttäessä muut kuulevat kaikki ääneni aivan kuin headsettini "vuotaisi" ääntä, mutta siitä ei ole kyse.
Irroitin mikrofonin kokonaan koneesta ja silti muut kuulivat esim. musiikin mitä koneeltani soitin...
Sen verran olen osannut ottaa selvää että kyseessä voisi olla "stereo mix" säätö mutta sen nollille laittaminen ei vaikuttanut asiaan...
Asensin uusimmat ajurit, mutta nekään eivät auttaneet asiaan. Missä vika?

Kiitos jo etukäteen hyvistä neuvoista. :)
Junior Member

9 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2009 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitan tähän samaan topikkiin kun on niin läheltä liippaava ongelma mullakin. Mulla sellanen ongelma samassa laitteessa, että ei toimi mikrofonit enää ollenkaan. Meni muistaakseni kun formatoin koko koneen ja asensin windowsin uusiks niin joskus sillee, että kaiuttimet toimii ihan ok, mutta sitte mikrofonit ei toimi ollenkaa.. ei siis kuulu mitään ääntä jos puhelee mikkiin.. mistään. Sitte peleissä sellane, että kaikki kuulee, että mun mikrofonista tulis jtn kohinaa ja ääntä niille melkee jatkuvasti, vaikka ei oo edes mikkiä kytkettynä koneesee. Joku mulle sano sellasta että ohjelmistoon liittyvä ongelma todenn., mutta en kyllä ite tiedä yhtää et mistä johtuu. Osaiskohan joku auttaa?

Xfire yhteisö kaikille suomalaisille Xfire-käyttäjille:
www.xfire.com/clans/ty2008
Xfire yhteisö kaikille suomalaisille Enemy Territory pelaajille:
www.xfire.com/clans/finetc

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > realtek ac97 (mikrofonin kanssa ongelmia)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy