User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 19:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > resurssinhallinta sekoaa "oma tietokone" hakemistossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Resurssinhallinta sekoaa "Oma tietokone" hakemistossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Enigmatig
Newbie
_
4. syyskuuta 2009 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Resurssienhallinta sekoaa vieläkin vaikka olen kaikkea jo koittanut, virustutkat ei löydä mitään, olen ottanut koneen pois verkosta tutkinnan ajaksi ja koittanu 3 eri softaa, (poistanu edellisen ja asentanut uuden) adawaren ja spybotin kanssa sama homma. Viruksia ei löydy, microsoftin tuessa ei vastata kun olen maililla koittanut kysellä, huonoja kokemuksia myös puhelintuesta.

Oon jäänyt jälkeen koulujutuissa aika paljon koska en saa esim muistitikulta mitään ulos mitä koulussa olen tehnyt (asiakirjat, koodit yms) enkä myöskään saa siirrettyä kotona tekemiäni tehtäviä muistitikulle, jote joidenkin aineiden kotiläksytkin jäävät tekemättä.

Omien kansioiden kautta resurssienhallinta toimii aivan loistavasti mutta vika on vain omassa tietokoneessa kun se kautta menee kansioihin.

Mitä tässä voi vielä tehdä?

*Virustarkustuksrt (avg, avast ja comodo)
*Spybot/adaware
*rekisterit putsannut (clceaner ja n cleaner) mutta ei auttanut yhtään mitään
*Vista SPII asentanut / muut päivitykset
*Advancet systemCarem myös asentanut ja vetänyt tutkimukset läpi muttei mitään.

En haluaisi koulun kursseja mokata vistan takia mutta siltä alkaa pahasti näyttämään..
Senior Member
_
4. syyskuuta 2009 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääasiallinen vika muistitikku?

- kokeillut toisella muistitikulla? (itselläni aikoinaan vastaavanlaisia ongelmia = muistitikku oli p*skana)
- oletko kokeillut muita usb-paikkoja? toimivatko ne?
- tee pikakuvake c-asemasta työpöydälle/tehtäväpalkkiin (tai siitä polusta/kansiosta johon haluat mennä = resussienhallinta auki, "raahaa" haluttu kansio/koko c-kova ikoni työpöydälle).

"Experientia docet stultos"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. syyskuuta 2009 @ 18:32

Enigmatig
Newbie
_
4. syyskuuta 2009 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistitikussa ei näytä olevan vikaa, sen testasin toisellakin koneella ja hyvin toimi.
Avasin oman tietokoneen ja raahasin a: osion työpöydälle mutta ei, resurssienhallinta lopetti jälleen toimintansa. Resurssienhallinta loppuu oli muistitikku paikalla tai ei...
Moderator

7 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2009 @ 02:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän paranneltu otsikkoa (hjyvä soomi näin klo 2:30 AM, joten aloittaja voi vapaasti sitä parannella), jatkossa parempi otsikko ;)

Mainos
_
__

_
Enigmatig
Newbie
_
5. syyskuuta 2009 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu itelläkin oli vähän väsymystä pinnassa ja aivot koomassa kun otsikon kirjoitin... :D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > resurssinhallinta sekoaa "oma tietokone" hakemistossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy