User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 19:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > skypen ääniasetukset ja realtek audio 97
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
skypen ääniasetukset ja realtek audio 97
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vietnam09
Newbie
_
28. elokuuta 2009 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi!
en saa skypen ääniasetuksia kohdalleen. mä kuulen soittajan muttei soittaja minua.koko ajan tulee se viesti että mikrofonisi on liian pienellä.niin kai se on mutta kun en osaa sitä säätää.testisoitoissa ei ääni talletu eikä vihreä mikkipalkki heilahda.kajarit on kunnossa.olen tarkistanut että:
-mikki ei ole muted
-mikki toimii
-kaikki tietsikan muut äänisetukset kyl toimii

Sit jos tsekkaan Creative live cam-centerin kautta videonauhoitusta tehdessäni ääniasetukset niin siellä vihreäpalkki jotenkin heilahtaa mut ääni ei riitä testipuhelussa.

olen koettanut tsekata skypen näytöstä:TOOLS-OPTIONS-AUDIO SETTINGS-kohdasta ottaa pois rastit kohdasta "automaticly adjust audio settings" sekä mikin että speakersien kohdalta muttei kumpikaan tuota toivottua tulosta eli ääntä.

mitä ääniajureita teillä on ja mitkä ääniasetukset teillä on skypelle?

mitä ihmettä ma viel katon?? ääniajuri on realtek AC97 ja kone fujitsu siemens amilo pro V 1000.systeemi on windows xp .auttakkee nyt hyvöt ekspertit !

vietnam09
Member
_
1. syyskuuta 2009 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa on pari linkki joista voisi olla apua.

https://support.skype.com/faq/FA897/My-friend-can-t-hear-me-talking-How-do-I-check-if-my-microphone-is-working?frompage=category

http://www.skype.com/intl/en/help/guides/soundsetup_xp.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2009 @ 10:37

vietnam09
Newbie
_
1. syyskuuta 2009 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, mä tarkistan vielä.. kiitti

vietnam09
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > skypen ääniasetukset ja realtek audio 97

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy