User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 05:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > taas vanha hakkeri tarvii apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Taas vanha hakkeri tarvii apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eklu
Member
_
23. syyskuuta 2011 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etsin ilmaista ohjelmaa joka mäyttää USB laittnopeuden, hakusanoilla freewara usb speed test tulee sivikaupalla ja olen kokeillu kaikkia. Osa on vain ilmatteeksi ladattavissa ja osa mittaa muistitikun tai kovalevyn nopeutta ja mä etin pientä joka itse haistaa missä on liikennettä ja näyttää nopeuden. Siis sama laitanko muistitikun, puhelimen, kameran tai ulkoisen kovon kiinni, kertoo mistä ja miten lujaa data kulkee kun laitoin vielä USB 3 kortin niin kamera tyhjenee puolet hitaammin kuin USB2 liitännässä ja mulla on johtoja mut että muistuttaa käärmeen pesää niin merkkaisin mikä mihinki kiinni ja olis kiva seurata paljonko gigan siirto oikein kestää. Joku teistä tietää tuollaisen ohjelman varmasti ja olis jopa kiirus nyt. Tarjoan virtuaalisen oluen löytäjälle, nulla rupeaa vasen silmä temppuiilemaan niin vaikea etsiä mutta freevare.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > taas vanha hakkeri tarvii apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy