User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 05:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > takuu korjaus..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Takuu korjaus..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
yeast73
Junior Member
_
23. syyskuuta 2011 @ 10:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! En teidä onko osasto oikea, mutta olisi kysymys takuukorjauksen kestoon. Eli pientä rauta ongelmaa koneessa, jonka maaliskuussa ostin.
Laitoin koneen kolme viikkoa sitten Lapstoreen korjaukseen, jossa ymmärrän kyllä muutto päällä. Mutta nyt tiedusteltuani korjausaikataulua (aluksi lupasivat 2 viikossa), sanoivat menevän vähintään ensiviikkoon, eli nyt varovainen 4 vkoa.
Eli onko teillä minkälaisia kokemuksia luvatun / toteutuneen aikataulun suhteen.
Minun mielestäni tuo 4 viikkoa on muutoista huolimatta kohtuuton, eli voisinko kohteliaasti ainakin takuuajan venytystä kuukaudella pyytää,koska eihän minulla ole edes konetta nyt ainakaan kuukauteen..?

Intel Core I5-2500K//Diamond HD6870//Asus P8P67//AntecThreeHundred//AntecHCG520W//SamsungF31TB//SamsungSyncMaster P2770HD 26"//
Admin

17 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2011 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yeast73:
Hei! En teidä onko osasto oikea, mutta olisi kysymys takuukorjauksen kestoon. Eli pientä rauta ongelmaa koneessa, jonka maaliskuussa ostin.
Laitoin koneen kolme viikkoa sitten Lapstoreen korjaukseen, jossa ymmärrän kyllä muutto päällä. Mutta nyt tiedusteltuani korjausaikataulua (aluksi lupasivat 2 viikossa), sanoivat menevän vähintään ensiviikkoon, eli nyt varovainen 4 vkoa.
Eli onko teillä minkälaisia kokemuksia luvatun / toteutuneen aikataulun suhteen.
Minun mielestäni tuo 4 viikkoa on muutoista huolimatta kohtuuton, eli voisinko kohteliaasti ainakin takuuajan venytystä kuukaudella pyytää,koska eihän minulla ole edes konetta nyt ainakaan kuukauteen..?
Takuuajan korotusta et välttämättä saa, mutta aina luonnollisesti voit yrittää neuvotella jonkinlaisesta korvauksesta tuosta ajasta. Parhaiten tuo onnistuu tekemällä kirjallisen reklamaation. Nämä ovat aika yleisiä ongelmia noissa firmoissa että korjaukset venyvät. Itse olen vuosien varrella päätynyt liikkeisiin missä saatan joutua maksamaan hieman enemmän kuin muualla, mutta tietäen sen että takuu asioissa hommat toimii ja tarpeeksi nopeasti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. syyskuuta 2011 @ 10:58

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > takuu korjaus..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy