User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 20:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > toinen kovalevy katosi näkyvistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toinen kovalevy katosi näkyvistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ArtturiX
Member
_
10. heinäkuuta 2009 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!
Ongelma on seuraavanlainen: aikeenani oli käyttää usb-tikkua windowsin asentamiseen joten toimin tämän ohjeen mukaan: http://kurtsh.spaces.live.com/blog/cns!DA410C7F7E038D!1665.entry

Pääsin ohjeessa kohtaan "clean" ja huomasin, että toinen kovalevyni katosi kokonaan näkymästä.
Miten saan sen takaisin toimintaan? Eikai sen sisältämät tiedostot kadonneet?
Kaipaan kipeästi apuja!

Kerro Minulle.
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2009 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile onko johdot kunnolla emossa kiinni ja että kovo saa varmasti virtaa.
ArtturiX
Member
_
10. heinäkuuta 2009 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki johdot on kiinni ja kovo lähtee päälle.

Kerro Minulle.
ArtturiX
Member
_
10. heinäkuuta 2009 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt sain kovalevyn näkymään taas omassa tietokoneessa, mutta kun yritän avata sitä niin tulee ilmoitus "the disk is not formatted" ja sen jälkeen se kysyy haluanko formatoida sen nyt.
Miten saan sen käyttööni ilman ettei tarvitsisi formatoida levyä ja menettää kaikkia tiedostoja?

Kerro Minulle.
1pertti
AfterDawn Addict
_
10. heinäkuuta 2009 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoin pelkään, että putsasit toisen kovalevysi etkä tuota USB-tikkua. Huomasitko varoituksen ja neuvon suorittaa "list disk" komento ennen "select disk 1" vaihetta varmistuaksesi, että kyseessä on oikea asema?

Jos putsasit väärän aseman, kuten näyttää, etsi netistä tiedostojen palautusohjelmia. Linkkejä löytyy esim. seuraavasta keskustelusta:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/81697
ja varsinkin täältä:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/300423
ArtturiX
Member
_
11. heinäkuuta 2009 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alustanko nyt tuon kovalevyn ensin ja sitten yritän palautella tiedostoja joillain noista ohjelmista?

Kerro Minulle.
1pertti
AfterDawn Addict
_
11. heinäkuuta 2009 @ 01:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei, et tee etkä asenna mitään tuolle levylle, jonka tiedostoja haluat palauttaa. Valitset jonkun palautusohjelman, jonka lataat eri asemalle ja alat tutkia, mitä tiedostoja se löytää palautettavaksi.

Minulla ei ole tällaisesta kokemusta, joten en tiedä, toimiiko joku palautusohjelma esimerkiksi USB-asemalta, mutta sinullahan on ilmeisesti toinen kovalevy tai osio edelleen käytettävissäsi. Lataa palautusohjelma sille ja tallenna löytyvät tiedostot sille tai USB-asemalle tai vaikka DVD:lle.
Mainos
_
__

_
ArtturiX
Member
_
11. heinäkuuta 2009 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitin 4 eri ohjelmaa ja mikään niistä ei suostunut etsimään tuolta levyltä mitään. Pitäisikö se kovalevy sittenkin alustaa ensin?

Kerro Minulle.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > toinen kovalevy katosi näkyvistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy