Joo eli aina kun yritän alkaa lataamaan jotain utorrentilla tai bit torrentilla nii kun olen ladannut n 3min nii koneeseen käväisee sininen näyttö jossa lukee jotain tekstiä mutta en sitä ole kerinnyt lukea ja sen jälkeen kone käynnistyy uudestaan.ensin ongelma tuli u torrentilla jolloin luulin vian olevan utorrentissa,mutta kun latasin bit torrentin niin minulle tuli sama vika
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wembo: u torrentilla jolloin luulin vian olevan utorrentissa,mutta kun latasin bit torrentin niin minulle tuli sama vika
Ensiksikin, uTorrent ja BitTorrent ovat täysin sama ohjelma, eli periaatteessa sinähän vain yritit uudelleenasennusta.
Että voisimme auttaa, tulee meidän tietää mitä kuoleman sininen ruutu antaa virheviestiksi. Myös käyttöjärjestelmän olitsit voinut kertoa. Ja myös mahdollisesti (not possibly related, mutta kun et virhettäkään kertonut, mitä tietoturvaohjelmia käytät (palomuuri/pakettiskanneri jne)?
Ja toivon ettet lataa mitään mysteerisen "salaista" eli laitonta ja ole vain yksinkertaisesti saanut mustahattuisten skriptilapsien kyselyfloodia jolla Vistasi on vain yksinkertaisesti pakoitettu nurin.
joo eli virustorjunta ja palomuuri on bitdefender 2009 total security ja pitää tässä yrittää saada selville mitä siinä sinisessä ruudussa lukee ja käyttis on windows xp ja voi olla että koneen edellinen omistaja on tähän jonkun viruksen hankkinut koska kun sain koneen ja tein virus tarkistuksen niin koneesta löytyi 80 troijalaista ja 10 muuta virusta (kone on lähiaikoina ostettu)
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wembo: joo eli virustorjunta ja palomuuri on bitdefender 2009 total security ja pitää tässä yrittää saada selville mitä siinä sinisessä ruudussa lukee ja käyttis on windows xp ja voi olla että koneen edellinen omistaja on tähän jonkun viruksen hankkinut koska kun sain koneen ja tein virus tarkistuksen niin koneesta löytyi 80 troijalaista ja 10 muuta virusta (kone on lähiaikoina ostettu)
Suosittelen että formatoit kaiken ja aloitat puhtailta kovalevyiltä...jos edellinen omistaja ollut "noin" huolellinen, en ihmettelisi mitä muita säätöjä hän on koneelle tehnyt.