Elikkä tuossa kuukausi sitten kasasin itse uuden koneen, Intel core quad 2.5Ghz, Ati Radeon HD 5700, 8 Gb 1066 mhz DDR2 ymym..
Nyt ongelmaksi on ilmennyt, että konee "jäätyy" usein, jolloin mikään komento ei tehoa, kaikki vain pysähtyy(äänet, hiiri ym. toiminnot) olen yrittänyt etsiä syy, seuraus suhteita ja olen huomanut että kone kaatuu lähes aina kun yrittää uploadata jotain nettiin (esim lisätä kuvaa facebookkiin tai vaikkapa pelkän torrentin käynnistäminen riittää koneen jäätymiseen..) verkkokorttina mulla toimii Zykel wireless N Pci-E kortti ja käyttis on Windows 7 professional.. uusimmat ajurit pitäis olla kaikissa osissa kyllä..
eihän tuo mikään maailmanloppu ole mutta kyllähän se vituttaa kun kone jäätyy aina kun jotain yrittää uploadata..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Alkka: Elikkä tuossa kuukausi sitten kasasin itse uuden koneen, Intel core quad 2.5Ghz, Ati Radeon HD 5700, 8 Gb 1066 mhz DDR2 ymym..
Nyt ongelmaksi on ilmennyt, että konee "jäätyy" usein, jolloin mikään komento ei tehoa, kaikki vain pysähtyy(äänet, hiiri ym. toiminnot) olen yrittänyt etsiä syy, seuraus suhteita ja olen huomanut että kone kaatuu lähes aina kun yrittää uploadata jotain nettiin (esim lisätä kuvaa facebookkiin tai vaikkapa pelkän torrentin käynnistäminen riittää koneen jäätymiseen..) verkkokorttina mulla toimii Zykel wireless N Pci-E kortti ja käyttis on Windows 7 professional.. uusimmat ajurit pitäis olla kaikissa osissa kyllä..
eihän tuo mikään maailmanloppu ole mutta kyllähän se vituttaa kun kone jäätyy aina kun jotain yrittää uploadata..
AUTTAKAA JOKU ASIASTA ENEMMÄN TIETÄVÄ :((
Kokeile vaikka ottaa kaikki muistikammat ja kokeilla aina yhdellä miten toimii, jos toimii kokeile toisella. Käyt ne kaikki läpi. yksi ja kato mitä sitten. Voi olla että niistä voisi yksi tai useampikin olla rikki. Voisit myösk okeilla tota verkkokorttia toisessa Pci-E paikassa jos onnistuu? Myös voisit poistaa sen Zykel:sin ajurit ja asentaa ihan uudestaan vaikka siltä levyltä jos siinä mukana oli sellainen. :)
Todennäkäisesti windows asennuksesssa jokin pielessä, kokeile perinteinen verkkokortti pois kone päälle, kortti taikaisin koneeseen kone päälle, jolloin sen ajurit asennetaan uudelleen.
Tietenki on oma lukunsa jos olet asentanut piraatti seskan joka käyttää laitteen bioksen muokkausta aktivointi huijaukseen.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti admins: Todennäkäisesti windows asennuksesssa jokin pielessä, kokeile perinteinen verkkokortti pois kone päälle, kortti taikaisin koneeseen kone päälle, jolloin sen ajurit asennetaan uudelleen.
Tietenki on oma lukunsa jos olet asentanut piraatti seskan joka käyttää laitteen bioksen muokkausta aktivointi huijaukseen.
Kiitos vastauksista, täytyy kokeilla näitä kikkoja seuraavaksi.. Ihan aito seiska on ettei siitä ainaskaa johdu !
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti admins: Todennäkäisesti windows asennuksesssa jokin pielessä, kokeile perinteinen verkkokortti pois kone päälle, kortti taikaisin koneeseen kone päälle, jolloin sen ajurit asennetaan uudelleen.
KIITOS TODELLA PALJON ! ! ! itelle ei kyllä tullu mieleen tuota kikkaa, päivitin vain ajurit.. nyt toimii ! ! onneksi ei tämän isompi vika ollut..