User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 19:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > video kortit sekä ongelmia (apua!)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Video kortit sekä ongelmia (Apua!)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jonnyb100
Newbie
_
27. elokuuta 2009 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve! Rekisteröidyin äsken tälle sivulle ja minulla olisi kysymys. Toivottavasti siihen vastataan pian.
Voiko mistään ostaa Videokortteja(Video card) Acer:in koneille? Läppäreille. Ja Oulusta. Tietääkö joku paikan? Kun oma Videokorttini tuntuu olevan hajalla(ei pyöritä pelejä).
Kiitos jo etukäteen
Senior Member

6 tuotearviota
_
28. elokuuta 2009 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi

Yleensä kannettavien näytönohjaimet (videokortit) on juotettu emoon kiinni, joten et voi ostaa uutta.

Lainaus:
Kun oma Videokorttini tuntuu olevan hajalla(ei pyöritä pelejä)
Mikä näytönohjain sulla nyt on? Jos pelit eivät pyöri, niin se ei tarkoita että näyttis olisi rikki, vaan sitä että se on tehoton. Tosin voihan se johtua esim. vanhoista ajureista .tms.
jonnyb100
Newbie
_
28. elokuuta 2009 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten ne ajurit sitten asennetaan?
Senior Member

6 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin aluksi, mikä näytönohjain sulla on? Jos et tiedä, niin suorita "dxdiag", ja kerro mitä "näyttö"-välilehden "nimi" kohdassa lukee.
jonnyb100
Newbie
_
29. elokuuta 2009 @ 10:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, tällaista siinä lukee'
Mobile Intel(R) 945 Express Chipset Family
Ennnen olen pystynyt pelaamaan esim Guild Wars:ia, mutta en enää. Se tässä ihmetyttää...
Senior Member

6 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on todella tehoton näyttis :/ Ja miten et enään pysty pelaamaan?
jonnyb100
Newbie
_
29. elokuuta 2009 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei harmainta aavistusta. Luulen että vika on ajureissa... Miten saan tuohon malliin uudet ajurit?
Senior Member

6 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen valmistajan kotisivuilta.
jonnyb100
Newbie
_
29. elokuuta 2009 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt mutten saa siitä selvää. Ja lataamissani ajureissa vaan sanotaan että "asennetun ohjaimen yhteensopivuutta ei varmennettu" MItä se sitten on?
Senior Member

6 tuotearviota
_
29. elokuuta 2009 @ 23:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Epäilen kyllä että tässä tapauksessa ajureilla ei ole mitään tekemistä ongelman kanssa. Mutta,

Lainaus:
"asennetun ohjaimen yhteensopivuutta ei varmennettu"
Estääkö tuo ajurien asennuksen? Jos ei niin sulje tuo sanoma ja jatka asentamista.

jonnyb100
Newbie
_
30. elokuuta 2009 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta se estää. Olen selaillut ajureita mutta kaikissa on tuo sama sanoma...
Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
30. elokuuta 2009 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen melkein varma että kyse ei ole ajuriongelmasta. Mutta miten et pysty enää pelaamaan? Eikö peli aukea?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > video kortit sekä ongelmia (apua!)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy