User Käyttäjä Salasana  

tiistai 4.3.2025 / 14:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > vista --- windows 7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista --- Windows 7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. syyskuuta 2010 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomenna käyn ostaa windows 7, mutta mietin sitä asennusta. Sen päivitys systeemin ostan, eli kerran kun oon asentanu sen, niin esim. toiseen koneeseen ei voi asentaa? Ja mulla kun on osio vistalle 97Gt, josta käytössä on 47,7Gt. Miten se asentaa sen win7 tuohon? Riittääkö 47,7Gt?

Ja eihän minulta varmasti häviä tiedostot muilta osioilta? :D
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. syyskuuta 2010 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri niin, kerran asennettu yhteen koneeseen, niin ei voi toiseen koneeseen asentaa. Ainakaan ilman kikkailuja. Riittää hyvin tuo 47.7Gt:n osio. Itse viime viikonloppuna asensin ko. päivityspaketin tytön läppäriin ja vedin kylmästi Vistan päälle ( päivitysasennus). Kaikki säilyi tallessa ja toimii, kuten pitääkin.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. syyskuuta 2010 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on sit Win 7 onnistuneesti asennettu. Mutta mistä johtuu, että windowsissa kun liikku, niin uusi ikkuna aukee/sulkeutuu silleen töksähtämällä? Tuntu jopa, että vistassa ikkunat aukes sulavammin..

Koneessa pitäs olla poweria kyllä win 7 pyörittää. 4Gb 800mhz Ram, E8400 3,6Ghz (ylikellotettu), näyttis ATI Radeon HD 4850 512Mb..

Niin ja kuinka windows ei tunnista mun äänikorttia? Ajurit voisin suoraan tietysti ladata, mutta kun en muista mikähän creativen kortti oli.. Järjestelmätiedoissa ei lue kans mitään..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2010 @ 17:34

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > vista --- windows 7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy