Vista sp1-asennus
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
6. lokakuuta 2009 @ 17:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen yrittänyt ladata ja asentaa Vistaan Service Pack 1:sen mutta se ei vaan onnistu, kone sanoo etten voi asentaa sitä koska mulla on suomenkielinen Vista asennettuna koneelle?! Olen siis yrittänyt ladata suomenkielistä Sp1:stä, jossa kylläkin lukee, että jos haluaa ladata vain yhtä konetta varten niin pitää valita Sp1-lataus toiselta sivulta, jossa sitä ei taas saa suomenkielisenä...Mikä avuksi??
|
heikki75
Senior Member
|
6. lokakuuta 2009 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. lokakuuta 2009 @ 19:11
|
Tuitsu
Junior Member
|
7. lokakuuta 2009 @ 10:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Yritin ladata erillisten updateienkin kautta mutta se sanoi ettei voi asentaa koska ei koske mun käyttöjärjestelmää?! Mutta kokeilenpa tätä kun pääsen kotiin, kiitos!
|
Tuitsu
Junior Member
|
7. lokakuuta 2009 @ 18:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Tätä oon yrittänyt asentaa ennenkin,, ei toimi....
|
heikki75
Senior Member
|
7. lokakuuta 2009 @ 19:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo linkin SP1 asennuspaketin asennus pitäisi onnistua riippumatta siitä minkä kielinen käyttis on asennettu (suomenkielinen ja englanninkielinen on sama tiedosto). Asennuspaketti ladataan yleensä vain silloin kun halutaan päivittää useampi kone SP1:llä, koska tällöin päivitykset saa asennettua nopeammin.
Eikö asennus onnistu Windows Updaten kautta? Tällöin ladattavan tiedoston koko on pienempi.
|
Tuitsu
Junior Member
|
7. lokakuuta 2009 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei onnistu, Update ei etsi Sp1:stä...eikä onnstu erilliselläkään Update-päivityksellä..
|
heikki75
Senior Member
|
10. lokakuuta 2009 @ 19:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tuitsu
Junior Member
|
28. lokakuuta 2009 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain vihdoinkin Sp1:sen ladattua ja sen jälkeen Adobe CS4-paketin, ja seuraavana päivänä kun piti startata masiina uudelleen niin eipä sen käynnistynytkään! Se sanoo että pitää laittaa Windows asennus-DVD vai mikä se nyt oli ja startata uudestaan ja sitten Repair your computer. No, yritin käynnistyksen korjausta; ei vikaa, ja jhärjestel,än palauttamista aikaan ennen Sp1:stä, ei auttanut, sekä jotain vielä, mutta koneella näkyy aina vaan sama teksti kun starttaan. Mikä avuksi???
|
heikki75
Senior Member
|
28. lokakuuta 2009 @ 12:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Suosittelen tekemään kokonaan uuden Vistan asennuksen ja asennuksen jälkeen ensimmäiseksi Windows Updatesta kaikki päivitykset.
Onko sinulla Vistan myyntiversion asennuslevy vai merkkikoneen Vistan palautuslevyt?
|
Tuitsu
Junior Member
|
28. lokakuuta 2009 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Koneen mukana tullut levy, Fujitsu Siemens
|
Mainos
|
  |
|
heikki75
Senior Member
|
28. lokakuuta 2009 @ 14:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Palautuslevyllä saat koneen palautettua siihen tilaan missä se oli ostohetkellä. Jos Windows ei käynnisty, etkä ole huolehtinut tärkeiden tiedostojen varmuuskopioinnista niin ennen palautusasennusta kovalevyn voi siirtää toiseen koneeseen ja kopioida tärkeät tiedostot toiselle kovalevylle.
|