Tanaan iltapaivalla poytakoneeni meni jumiin, etten paassyt vikasietotilaan tai muutenkaan tavallisesti, vaan kokoajan aukes itestaa. Joten formatoin koneeni.
Formauksen jalkeen en paassyt nettiin ja kysyin kaveriltani niin han sanoi etta minun verkkosovittemeni tai se joku kortti ei ole paivitetty ja mun pitais menna nettii ottaa se.
Latasin everestin talla lapparilla milla ei ole a eika o kirjaimia ja siirsin kannykalla tolle poytakoneelle. Siella katoin niin koneeni kayttaa WAN Miniport (IP) , (IP) Paketin ajoituksen miniportti , (L2TP) , (PPOE) ja (PPTP)
Yritin ladata noita juttuja talla lapparilla ja ajattelin siirtaa ne sitten kannykalla taas tonne koneesee. Mutta nuo kaikki sivustot eivat antaneet minun ladata niita juttuja.
Mita voisin tehda ? Poytakoneessani ei ole nettia joten en voi ladata silla.
Koneeni on Fujitsu Siemens Home edition XP SP2
AMD Athlon(tM) 64 processor 3500+
Kaytan elisan laajakaistaa? en ole varma mutta nettipiuhalla menee tonne mun koneesta tollaseen boksiin.
Lataat nyt vaan sovinnolla tuolta valmistajan sivuilta kaikki tarvittavat ajurit. Ja jos et itse osaa, niin anna edes koneen malli niin laitetaan suoraa linkkiä.
Koneeni on Fujitsu Siemens Scaleo P Home edition XP SP2
AMD Athlon(tM) 64 processor 3500+
nVIDIA nForce4-4X, AMD Hammer
Emolevy on Asus A8NE-FM (PC, 1PCI-E x16, 2 DDR DIMM, Audia , LAN , IEEE-1394)
Nayton ohjain on ATI Radeon X550 (RV370)
niin ja en loytanyt valmistajan sivuja ja kiitos pikaisesta vastauksesta.
Ja myos "Verkkoyhteydet" jutun sisalla on joku 1394-yhteys
' yhdistettyy, palomuurilla suojattu. 1394-verkkosovitin '
Kun katson EVEREST Home edition avulla tosta Verkkosovittimet niin sen alla on tarkalleen talleen:
-1394-verkkosovitin
-Suora rinnakkainen
-WAN Miniport (IP)
-WAN Miniport (IP) - Paketinajoituksen miniportti
-WAN Miniport (L2TP)
-WAN Miniport (PPOE)
-WAN Miniport (PPTP)
Kaikkien valmistaja on microsoft ja paivays 1.7.2001
Kaikkien versio on 5.1.2535.0
INF-tiedosto ja laitteiston tunnus on kaikilla eri mutta jos on tarve niin voin kirjoittaa ne teille.