User Käyttäjä Salasana  

perjantai 28.2.2025 / 18:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > win7 kansion koko
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win7 kansion koko
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
satin1711
Junior Member
_
4. tammikuuta 2012 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

Olen hankkimassa ihan uutta konetta joka kootaan, ostin sen ilman käyttöjärjestelmää, koska minulla on jo win7 ultimate, kyselin windows kansion koosta ja minulle neuvottiin 100 Gt mutta huomasin kun katselin tämän sivuston ohjetta läpi että ohjelma vaatii Mt luvun ja olen saanut ristiriitaisia lukuja. Siis kuinka paljon on 100 Gt Mt-mitalla.
En ole varma onko tämä oikeassa alueella ja riittääkä 100 Gt, en yleensä jätä pelejä joita en pelaa paljon koneelle, muuten koneeni kasataan silentrigissä, mutta kun minä asennan käyttöjärjestelmän niin minun myös täytyy asentaa uusimman ajurit kaikille komponenteille. Minulla tulee olemaan 8Gb muistia koneessa joten laitan 64-bittisen vai kuinka.
MikroMake
AfterDawn Addict
_
4. tammikuuta 2012 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windows 7:n järjestelmävaatimukset:

http://windows.microsoft.com/fi-FI/wind...em-requirements

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Coot
Member
_
4. tammikuuta 2012 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
100 * 1024 = 102400Mt
Senior Member
_
4. tammikuuta 2012 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mega = miljoona = 1000000
Giga = Miljardi = 1000000000
Mainos
_
__

_
satin1711
Junior Member
_
4. tammikuuta 2012 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei

Kiitos Coot juuri tuota tietoa hain, mainitsin 64-bittisen koska en ole ihan varma mitä se tarkoittaa ajurien kannalta jos kaikilla komponenteilla ja oheistuotteilla ole sitä, toimiiko esimerkiksi tulostin koneessa missä on 64-bittinen windows7 mutta ei ole tulostiminen ajuria 64-bitti, kuinka tämä asia toimii. Ja windowsin asennuksessa windowsin kansion koko voidaan määritellä mutta jotku sanoo 78Gt ja jotku 100Gt kumpi on oikeassa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > win7 kansion koko

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy