User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 04:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > win xp sp2:sta sp3:seen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win XP SP2:sta SP3:seen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

23 tuotearviota
_
22. heinäkuuta 2009 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olen reiskan vuoden myöhässä ton päivityksen kanssa, enkä oikein ole varma että miten sen kanssa oikein teen..
Mulla on siis nyt käytössä Service Pack 2, Winukka ollaan uxtheme:llä modattu siten että voi käyttää muita teemoja. Miten ton päivityksen laita, se kun kehottaa varmuuskopiomaan tiedostot, mutta itsellä ei ole sellaista tilaa tällä hetkellä mihin saisin varmuuskopioitua koko koneen sisältöä. Olen osioinut molemmat kovalevyt, toinen siis 160Gt:n levy jossa C asemalla winukka ja toinen osio sitten muille ohjelmille, musiikeille ja leffoille. Sitten mulla on 250Gt:n kovo, jossa on sekä Ubuntu että myös ohjelmia ja musiikkia jne. Mitens, tarvisko mun vaan varmuuskopioda tuo C asema, jossa siis on Windows, vai pitääkö kopsata kaikki tiedot? Ja miten tuo varmuuskopioidaan, siis tuo C asema. Mulla on yksi ulkoinen 40Gt:n IDE/USB kovalevy, johon XP mahtuisi, mutta saako sieltä enään ongittua XP:tä takaisin pahassa tapauksessa?

Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
MikroMake
AfterDawn Addict
_
23. heinäkuuta 2009 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiintolevyn kopiointiin ohjelmia:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/351383

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > win xp sp2:sta sp3:seen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy