User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 5.3.2025 / 20:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows 7 asennus cd/dvd aseman ajurit puuttuu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 asennus CD/DVD aseman ajurit puuttuu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mounie
Junior Member
_
8. toukokuuta 2010 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen asentamassa win7 ja mulla on tällä hetkellä linux mint. Kun yritän asentaa winukan se herjaa että levyaseman ajurit puuttuu, no etsin valmistajan sivuilta sopivaa ajuria, mut kas kummaa siellä ei ole mitään mikä viittaisi levyasemaan.. Chipset ajuria kokeilin, mutta turhaan. Kone on siis Acer Aspire 7220.
Mounie
Junior Member
_
18. toukokuuta 2010 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otin kuvia tuosta asennuksesta jos auttaa mitään..
kuva1
kuva2
kuva3
Vekara
Suspended due to non-functional email address
_
19. toukokuuta 2010 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps, itsellä tuli ihan sama virheilmoitus kun olin tehnyt alkuperäisestä levystä vLitella kevyemmän. Olin siis poistanut jotain, mitä asennus tarvitsi. En tiedä oletko muokannut omaasi vai ehkä ladannut vahingossa W7:n jostain:).

Ongelma korjaantui ottamalla muuten alkuperäinen DVD mutta vaihtamalla sinne nuo muokatut WIM-imaget sources kansioon.Minusta tuo siis johtuu siitä, että asennusmediassa on jotain vikaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. toukokuuta 2010 @ 00:19

AfterDawn Addict
_
19. toukokuuta 2010 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni oli kanssa asennuksessa ongelmia.
Asentelin win-xp,n päälle win 7 homepremiumia.
Asennus meni jonkinaikaa eteenpäin,kunnes alkoi tökkimään.

Asennusohjelma kopioi tilapäistiedostoja.
Win asennuksessa virhe,tarkista asennuslähde.
Virhekoodi.0X80000010

Ilmoitus. Asennusmedia viallinen tai puutteellinen.

Yritin moneen kertaan ja aina sama homma,pidemmälle ei päässyt.

Otin yhteyttä MS tuotetukeen ja selvitettiin hommaa sitäkautta.
Siellä epäiltiin asennuslevyn viallisuutta ja sain uuden asennuslevyn
sitten uuden levyn kanssa asennus meni lävitse ongelmitta.
Mainos
_
__

_
Mounie
Junior Member
_
19. toukokuuta 2010 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vekara:
Jeps, itsellä tuli ihan sama virheilmoitus kun olin tehnyt alkuperäisestä levystä vLitella kevyemmän. Olin siis poistanut jotain, mitä asennus tarvitsi. En tiedä oletko muokannut omaasi vai ehkä ladannut vahingossa W7:n jostain:).

Ongelma korjaantui ottamalla muuten alkuperäinen DVD mutta vaihtamalla sinne nuo muokatut WIM-imaget sources kansioon.Minusta tuo siis johtuu siitä, että asennusmediassa on jotain vikaa.
alkuperäistä levyä tosiaan ei ole, ja alkuperäisestä vistasta en tajunnut tehdä backup levyä :l kahdella eri win7 versiolla olen kokeillut mutta näköjään ei vieläkää natsaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows 7 asennus cd/dvd aseman ajurit puuttuu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy