User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.3.2025 / 03:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows 7 ja uudet ajurit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows 7 ja uudet ajurit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
3. tammikuuta 2010 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin asentaa Windows 7 käyttiksen tämän vanhan XP:n tilalle ja ongelmana on ajurit. Olen ladannut aina näyttiksen ajurit valmistajan kotisivuilta ja loput olen asentanut koneen mukana tulleilta levyiltä. Vaikka kuinka yritän etsiä ajureita muihin osiin en vain löydä oikeaa. Onko kaikissa edes Windows 7 tukea?

Everestillä otin tietoa koneesta ja näihin saisi varmaan jotain ajureita?
- EMOLEVY: DFI Infinity P965-S (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
- PIIRISARJA: Intel Broadwater P965
- ÄÄNIKORTTI: Realtek ALC882/D/M @ Intel 82801HB ICH8 - High Definition Audio Controller [B-0]
- VERKKOKORTTI: Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC (10.0.0.6)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2010 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Onko kaikissa edes Windows 7 tukea?
Voi olla, mutta kaikki valmistajat ei viitsi noita seiskan ajureita tehdä, siitähän on vaivaa.....

Lainaus:
Everestillä otin tietoa koneesta ja näihin saisi varmaan jotain ajureita?
- EMOLEVY: DFI Infinity P965-S (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394)
- PIIRISARJA: Intel Broadwater P965
- ÄÄNIKORTTI: Realtek ALC882/D/M @ Intel 82801HB ICH8 - High Definition Audio Controller [B-0]
- VERKKOKORTTI: Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC (10.0.0.6)
Mikä prossu?
Paljonko muistia?

3,4 GHz PIV ja 2 GB muistia, niin kyllä pelaa seiska, ja minä mitään ajureita erikseen lataillu, kaikki löyty W7:n dvd:ltä

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Member
_
3. tammikuuta 2010 @ 21:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Prossuna on Intel Core 2 Duo E4400 ja muistia tuo 2GB. Jos kaikki nuo löytyy itse dvd:ltä niin eihän tässä sitten mitään.
Mainos
_
__

_
Player_
Senior Member
_
4. tammikuuta 2010 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli äänikortti ja verkkokortti on emolevyyn integroituina, löytyy ajurit emolevyn valmistajan sivuilta.
Itse löysin pienellä hakemisella tämmöistä:
http://www.dfi.com.tw/portal/CM/cmproduc...=false&action=1
Kuvan yläpuolella olevassa palkissa on Driver kohta. Windows Vistaan sopivat ajurit käyvät usein myös Windows 7:ään.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows 7 ja uudet ajurit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy