WINDOWS 7: MISTÄ OSTAN ?
|
|
Junior Member
|
26. heinäkuuta 2012 @ 17:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitäisi ostaa Windows 7, aikasemmin on ollu waretettu versio ultimatesta käytössä mutta nyt ajattelin ostaa ihan virallisesti sen itselleni.
Oon kattonu aika monesta paikasta noita vaihtoehtoja, Ultimate poisuljetaan kalliin hinnan vuoksi.
Amazonista oon löytäny Win 7 Pro SP 1 noin 130 dollarii ja Win 7 Pro sitten onki yhtäkkii yli 200 dollarii ?
Mistä mun kannattas ostaa toi wintoosa ku ei tiiä mitä eroa nuissa on, itse en ainakaan tarvii muutakun pelailuun ja perusjuttuihin käyttöön sitä ja päivitysmhdollisuus win 8:siin.
64-bittinen täytyy olla.
Eli kertokaas vähän mistä kannattaa ostaa ja mitä eroa noilla wintoosilla on =)
Tätä olen miettinyt: http://www.amazon.com/Windows-Professio...r/dp/B004Q0T0LU
All i got in this world is my word and my balls, and i dont break em for no one -Tony Montana
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2012 @ 17:28
|
rick79
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. heinäkuuta 2012 @ 18:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuosta näet vähän eri versioiden eroja, itse suosittelisin ostamaan Suomi version ihan suomalaisesta nettikaupasta, esim. Jimm´s, verkkokauppa.com, ym...
Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
|
AfterDawn Addict
|
26. heinäkuuta 2012 @ 19:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse suosittelisin Win 7 Home Premium 64 bit versiota. Windows 8 ei tarvitse välttämättä päivittää, koska Win 7 tuki kestää vuoteen 2020 asti ja Win 8 on muutenkin tarkoitettu lähinnä kosketusnäytöllisille laitteille sen Metron takia.
|
AfterDawn Addict
8 tuotearviota
|
27. heinäkuuta 2012 @ 07:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Käyttöjärjestelmän kielellä ei ole mitään merkitystä. Miksi?
1) Käyttöjärjestelmän kieli on mahdollista vaihtaa kaikkiin Windows 7 versioihin.
http://www.froggie.sk/
2) Asennusavain toimii kaikissa vastaavissa Windows 7 versioissa (esim. Ruotsinkielinen Windows 7 Pro -asennusavain toimii Japaninkielisessä Windows 7 Pro -versiossa). Voit polttaa itse käyttöjärjestelmän DVD:lle ja ostaa avaimen mistä vaan halvimmalla saat.
http://www.mydigitallife.info/official-...-digital-river/
EDIT: Myöskään ostetun käyttöjärjestelmän bittisyydellä tai mahdollisilla Service Packeilla ei ole väliä. Sama avain toimii sekä 32- että 64-bittisissä käyttöjärjestelmissä ilman SP:tä tai SP:n kanssa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2012 @ 07:50
|
AfterDawn Addict
|
27. heinäkuuta 2012 @ 10:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä toi Vistalitor toiminut minulla. Sen takia Windows Update lakkasi mm toimimasta.. Eli sen varaan ei kannata jättää.
|
AfterDawn Addict
8 tuotearviota
|
27. heinäkuuta 2012 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Eipä toi Vistalitor toiminut minulla. Sen takia Windows Update lakkasi mm toimimasta.. Eli sen varaan ei kannata jättää.
Vistalizator on vain GUI aika simppelille toiminnolle. Jos ei kielen vaihto toimi, niin käyttöjärjestelmän asennuksessa on jotain vikaa.
|
deezer
Junior Member
|
1. elokuuta 2012 @ 07:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
|
|