Windows palomuuri ei toimi
|
|
mk94
Suspended due to non-functional email address
|
5. kesäkuuta 2013 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Palomuuria ei saa toimimaan tulee virhelmoitus 0x80070003 kukn yritän laittaa suositellut asetukset palomuurista päälle.
Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.151.1542.0)
Latauskoko: 20,9 Mt
Päivitystyyppi: Tärkeä
Install this update to revise the definition files used to detect spyware and other potentially unwanted software. Once you have installed this item, it cannot be removed.
Sitten tuollainen päivitys mikä ei lähde päivittymään
Olen tehnyt levyntarkistuksen ei auttanut olen nyt ilmaisohjelmaa käyttänyt palomuurina, mutta tuo olisi kiva kyllä saada toimimaan.
Voiko myös vaikuttaa, että minulla avast, mutta siinä ole palomuuria kun maksullisena.
|
1pertti
AfterDawn Addict
|
5. kesäkuuta 2013 @ 21:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mk94
|
5. kesäkuuta 2013 @ 22:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo Windows seiska kyseessä ja en ole virusta koneesta löytänyt hoksasin kun verkkopankki herjasi että suojausta ei varmennettu tarkistin palomuurin, että onko kunnossa eipä ollut, mutta viruksia tai muuta ei vissiin ollu avastin mukaan.
Olen toisen palomuuriohjelman laittanut windows 7 firewall control ohjelman. Miten tuo korjaaminen nyt onnistui sitten?
|
Member
|
5. kesäkuuta 2013 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mk94: Joo Windows seiska kyseessä ja en ole virusta koneesta löytänyt hoksasin kun verkkopankki herjasi että suojausta ei varmennettu tarkistin palomuurin, että onko kunnossa eipä ollut, mutta viruksia tai muuta ei vissiin ollu avastin mukaan.
Olen toisen palomuuriohjelman laittanut windows 7 firewall control ohjelman. Miten tuo korjaaminen nyt onnistui sitten?
Jos käytit Nordean verkkopankkia, niin vika oli Nordean. http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutise...enemaan/a906956
Se on semmosta!
|
mk94
|
5. kesäkuuta 2013 @ 23:22 |
Linkki tähän viestiin
|
no se ja no saipahan tietää, että ei tuo palomuuri toimi :D
|
1pertti
AfterDawn Addict
|
5. kesäkuuta 2013 @ 23:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyseessä on ilmeisesti kaksi eri ongelmaa eli tuo Nordean ilmoitus ja palomuurin toimimattomuus, jotka ovat toisistaan riippumattomia. Jos palomuurin ongelma ei ole virustartunnan seurausta, helpoin korjaus on järjestelmän palautus vikatilannetta edeltävään ajankohjtaan. Koska kyseisen vikatilanteen alkamisaika ei ole ainakaan tarkasti tiedossa, voi kokeilla useitakin palautuspisteitä, sillä järjestelmän palautus voidaan peruuttaa, ellei se korjannut ongelmaa. (Windowsin vikasietotilassa tehtyä järjestelmän palautusta ei kuiternkaan voi kumota.) Koska palomuuri on osa Windowsia, uskoisin sen toimimattomuusongelman korjautuvan Windows 7:n korjausasennuksella.
Mitään omakohtaisia kokeuksia korjauksesta tai edes Windows 7:stä ei ole. En myöskään tiedä, toimiiko tämä ohje enää tässä vaiheessa: http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/korjauslevy.html
|
Mainos
|
|
|
mk94
|
6. kesäkuuta 2013 @ 16:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo no tullut tehtyä tuo palautus ei vaan naemmä ollut tarpeeksi pitälle paautuspistettä että ongelma olisi korjaantunut no nyt kyllä toinen palomuuri, mutta olisihan tuo kiva saada korjattua ja no tuo recovery mutta tarvitsis vissiin windowsin levyn.
|