Minulla on Vista Basic hieman romuna: tiedostot ja ohjelmat avautuu hitaasti, internetsivut avautuu hitaasti ja pahin ongelma on se, että netti pätkäisee noin 2 tunnin välein poikki kokonaan. Ei auta kuin tietokoneen uudelleen käynnistys.
Minulla on osioituna kiintolevylle osio, jossa on Windows Vistan varmuuskopiot. Olen palauttanut (uudelleenasenatnut siis) Vistan tällä tietokoneella jo pari kertaa, mutta nyt se ei onnistu.
Kun yritän palauttaa Windowsia, eli uudelleenasentaa, painan F11 käynnistyksen yhteydessä. Nyt tietokoneeni ei reagoi F11-nappulaan millään tavalla, vaan käynnistää Windowsin sanomatta mitään.
Tietokoneelle olen asentanut Windows 7:n kokeiluversion (RC), jonka asensin erilliselle, hieman vanhemmalle kiintolevylleni, joka ei juuri nyt ole tietokoneen sisällä kiinni.
Tietokoneeni on HP Comaq Presario -pöytätietokone.
Tuossa kaikki tieto. Kysymykseni kuuluu: Mitä teen jotta saan Vistan palautettua?
Itelläni on ollut sama juttu.. mutta itse kun otin tämän koneen käyttöön niin otin varmuuskopioit 3 x DVD levylle. Silloin tuo käy helposti palauttaa. Mutta tuosta en oikee muista. Piti varmaan polttaa kaikki recovery osiossa olevat tiedostot levylle.