Eli asensin Windows XP Black Editionin ja toimii muuten hienosti, mutta mokkula ei toimi. Ajuriasennuksessa kyselee todella monta kertaa automaattista laitteiden asennusta, ja ajureiden asennuksen jälkeen se tekee mokkulasta F: -levyaseman ja G: -massamuistiaseman, ja G: asema ei edes toimi. Ennen Black Editionin asennusta asemia oli vain yksi, tuo F: . Mokkula ei näytä vapaata tilaa, vaan sen koko on about 9 megaa, vaikka pitäisi olla 512 megaa muistaakseni(kyseisellä asialla ei ole mitään väliä). Mokkulan Mobile partner ohjelmalla yhteyttä luodessa antaa windowsin virhekoodin numeroltaan Error 720: A connection to the remote computer could not
be established. Kokeilin Windowsin rekisteristäpoisto-ohjeita(winsock,winsock2), mutta vika ei katoa.Muuta nettiyhteyttä ei enään itsellä ole niin ois kiva saada toi mokkula toimimaan,ja Black Edition on todella nopeatoiminen ja hyvä käyttää..
Itse olen käyttänyt useampia vistan ja 7 "litetettyjä" versioita ja noissa kaikissa on toiminut mokkulat, paljoa mitään muuta suurempaa en olekaan sitten saanut toimimaan..niin ja josse on karsittu versio niin mitään menetettyä toiminnallisuutta ei käsittääkseni ole mahdollista saada takaisin.
eli oliko tuo black joku 700mb vai suurempi, sillä silloin se on ihan koko xp ja kyllä tuon mokkulan pitäisi toimia(, ellei sitten oo jotain hienoja registry hackejä jotka on rikkonu jotai.)
mobile partnerista sen verran että näyttääkö sen ikkunan alalaidassa että on saanut yhteyden johonkin verkkoon? siinä pitäis näyttää kentänvoimakkuuspalkit ja sit minkätyyppisen verkon se näkee.. jossei nää mitään niin sitten on ajureissa oikeesti häikkää. Itse hain huawein sivuilta omaan tikkuuni firmis päivityksen niin ehkä sunkin kannattais jotain semmosta koittaa hätävarana?
..muuten sitten kannattaa harkita jotain ihan oikeeta xptä koneesee :)
Oletko asentanut mokkulassa olevat ajurit, olet luultavasti poistanu automaattikäynnistyksen. Ajurithan asennetaan tikkkua tökätessä. Ei windowsin kuulu niitä itse etsiä.
Silloin keskeytä touhu ja käynnistä mobilepartnerin asennus.
Asennuksen alkuun voi hyvin kulua muutama minuutti. Käy vaikka kusella välillä :)
eli nyt poista tikku koneesta ja käy ohjauspaneelista poistamassa mobilepartnerin asennus. Tikku koneeseen ja anna asennuksen mennä rauhassa loppuu. Kestää kyllä jonkin aikaa.
Jos asennus ei ala mobilepartnerin poiston jälkeen. Poista mobilepartner kansio ja käytä ccleaneria rekisterin puhdistukseen ja yritä uudelleen
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti admins: Oletko asentanut mokkulassa olevat ajurit, olet luultavasti poistanu automaattikäynnistyksen. Ajurithan asennetaan tikkkua tökätessä. Ei windowsin kuulu niitä itse etsiä.
Silloin keskeytä touhu ja käynnistä mobilepartnerin asennus.
Asennuksen alkuun voi hyvin kulua muutama minuutti. Käy vaikka kusella välillä :)
eli nyt poista tikku koneesta ja käy ohjauspaneelista poistamassa mobilepartnerin asennus. Tikku koneeseen ja anna asennuksen mennä rauhassa loppuu. Kestää kyllä jonkin aikaa.
Jos asennus ei ala mobilepartnerin poiston jälkeen. Poista mobilepartner kansio ja käytä ccleaneria rekisterin puhdistukseen ja yritä uudelleen
Mobile Partner aukeaa ja asentuu ihan oikeen, ja näemmä noilla usb-ajureilla jotka jakavat mokkulan levyasemaksi ja massamuistiasemaksi,ei ole merkitystä. Olettaisin että vika on Black Editioniin asennetussa TCP/IP päivityksessä, koska siihen tuo mobile partnerin virhekoodi liittyy. Nyt normi Windows XP SP3:lla tein kaikki samat päivitykset/muutokset mitä Black Editionissa on, paitsi tuota TCP/IP päivitystä, niin toimii hyvin. On vaan kova homma asennella ja päivitellä windowsia ja ohjelmia, kun ne Blackissa olisivat mukana :/