User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.3.2025 / 22:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows xp ei käynnisty
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows xp ei käynnisty
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
raukkma
Newbie
_
13. elokuuta 2009 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viime perjantai-iltana olin sulkemassa konetta, kun windows ilmoitti "installing update 1 of 1 updates, wait". Tämä tuntui kestävän ja piti päästä nukkumaan, joten panin virrat poikki. Seuraavana päivänä windows ei enää käynnistynyt; bios-ruudun jälkeen tulee tyhjä ruutu eikä mitään voi tehdä. Olen kokeillut kaikki netistä löytyvät konstit. Minulla on xp:n asennuslevy mutta ei bootti-cd:tä. Miten voisin ajaa setupin?
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. elokuuta 2009 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyhmintä mitä voi tehdä on laittaa virrat poist kesken päivitysten asennusten...
Oletko kokeillut päästä vikasietotilaan/safe-modeen? Jos pääset, kokeile asentaa kyseinen päivitys uudestaan sen kautta.
Lainaus:
Minulla on xp:n asennuslevy mutta ei bootti-cd:tä. Miten voisin ajaa setupin?

Asennuslevy = bootti-cd. Eli biosista valitset cd-aseman ensimmäiseksi bootti järjestykseen. Sitten vaan levy sisään ja tee korjausasennus tai asennat windowsin kokonaan uudestaan.

las ballenas son el camino
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > windows xp ei käynnisty

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy