Olen uusi käyttäjä enkä ole varma,onko oikea alue,mutta tässä nyt kuitenkin kysymykseni.
Olen ostanut Xbox 360 ohjaimen,jossa USB liitäntä(langallinen),mutta ei toimi Modern Warfaressa tai muutenkaan.Ohjaimeen tulee kyllä valot,mutta ei vaan toimi.Olen ladannut jongun softwaren,mutta ei toimi.Ei ole mitään hajua koko asiasta,joku jelppaa?
Valitse sivustolta tuote, käyttöjärjestelmä, ja kieli. Lataa paketti ja asenna. Tämän jälkeen liitä langallinen ohjain, tai vastaanotin, USB-porttiin ja se siitä. Huomaa ettei langallinen ohjain, tai vastaanotin, ole sama asia kuin Play-n-Charge-kit.
Ja kuten Smanci sanoi, pelin tulee tukea ohjainta jotta se toimii pelin kanssa kunnolla. Kannattaa myös huomioida ettei ohjain ole PC:n kanssa aivan täydellinen.
Valitse sivustolta tuote, käyttöjärjestelmä, ja kieli. Lataa paketti ja asenna. Tämän jälkeen liitä langallinen ohjain, tai vastaanotin, USB-porttiin ja se siitä. Huomaa ettei langallinen ohjain, tai vastaanotin, ole sama asia kuin Play-n-Charge-kit.
Ja kuten Smanci sanoi, pelin tulee tukea ohjainta jotta se toimii pelin kanssa kunnolla. Kannattaa myös huomioida ettei ohjain ole PC:n kanssa aivan täydellinen.
Olen tehnyt nuo jo aiemmin,mutta mikä tuo Play-n-Charge-kit on?
Ja sitten olen niin tyhmä,että en tiedä mikä käyttöjärjestelmä meillä on.Mistä sen tietää?
Ja kun yritin asentaa,sanoo että vanhempi versio on asennettu.Ja joskus sanoi,että osia puuttuu tai ne on tuhoutuneita.Mitäköhän hitsiä??
Oisko mitenkään mahdollista saada PS3:n Madcatzin rattia toimimaan koneessa? Ratti laitetaan kiinni USB- väylään ja siihen syttyy valot. Winukka ilmotti et asens siihen jonku ohjelmiston niinku aina kun on joku uusi osa koneessa kiinni mutta ei pelit reagoi rattiin millään tavalla..