User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 21:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > linuxiin windows
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Linuxiin Windows
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
boot
Junior Member
_
14. elokuuta 2010 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla on tommonen ASuksen mini läppäri, jossa on Linux. Miten tähän saisi Windowsin?

Ps. Windowsin asennus levy minulla on, ja koitin siitä siirtää tiedostot muistitikulle, mutta linux ei avannut tiedostoja..
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. elokuuta 2010 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Windowsin asennus levy minulla on, ja koitin siitä siirtää tiedostot muistitikulle, mutta linux ei avannut tiedostoja..
Eihän sen kuulukkaan, tarkoitus vissiin olisi saada se masiina käynnistymään siltä CD:ltä/DVD:ltä/Tikulta, jotta W:n asenus käynnistyisi?

Ehkä tuolla voisi aloittaa?

Korjattu typoja...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2010 @ 16:19

boot
Junior Member
_
14. elokuuta 2010 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358:
Lainaus:
Windowsin asennus levy minulla on, ja koitin siitä siirtää tiedostot muistitikulle, mutta linux ei avannut tiedostoja..
Eihän sen kuulukkaan, tarkoitus vissiin olisi saada se masiina käynnistymään siltä CD:ltä/DVD:ltä/Tikulta, jotta W:n asenus käynnistyisi?

Ehkä tuolla voisi aloittaa?

Korjattu typoja...

Mutta mulla on windows xpn levyke, päteekö toi siihenki ?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. elokuuta 2010 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Mutta mulla on windows xpn levyke, päteekö toi siihenki ?
No, ei tieteskään, vähän kun olisit viittiny kuuklailla, olis esim tuo ja tuo tullu vastaan....
(otettu noista)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2010 @ 20:29

boot
Junior Member
_
14. elokuuta 2010 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori nyt mut ei enkku suju nii hyvin et kannattais lähtee sekottamaan kone
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
15. elokuuta 2010 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mut ei enkku suju nii hyvin
No, ehkä olisi aika opetella?

Junior Member
_
16. elokuuta 2010 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti boot:
sori nyt mut ei enkku suju nii hyvin et kannattais lähtee sekottamaan kone
No tossa kotimaan kielellä.

http://luth.adslinfo.us/xp_asennus_usb.htm

Vähän hankala se on mutta jos minä onnistuin...
Mainos
_
__

_
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
19. elokuuta 2010 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googletus: xp asennus usb tikulta
Löytyy myös vanha ketju täällä
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/622397

Huom! Osa kirjoittaa harhaanjohtavasti, ristiin ton tikkuun/tikusta. On eri asia asennus tikkuun (=pyörii tikusta, tikussa) tai asennus tikusta (koneeseen) (=sun kaipaus)

Toi jode1 linkki löytyy googlauksella muron keskustelussa.

Vanhaa topikkia. Sulle tarpeellista nyt. Näyttää osalla olleen eri ohjeiden kanssa jotain ongelmaa ja säätöä.
Voi olla tarpeen kattella useampia ketjuja.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. elokuuta 2010 @ 15:18

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > linuxiin windows

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy