User Käyttäjä Salasana  

perjantai 11.4.2025 / 00:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > muistikortti ongelma(uusi nokia 5228)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muistikortti ongelma(uusi nokia 5228)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rooki12
Junior Member
_
7. syyskuuta 2010 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ostin ton uuden nokia 5228 ihan hyvä luuri... mutta kun laitoin muistikortin niin en löydä mitään musiikkia vaikka kortilla on yli 100 kipaletta ja olen päivittänyt musiikkikirjaston moneen kertan eikä mitään löydy... kortti on oikein päin ja toimii mutta mitään kappaleita ei löydy.. toivottavasti osaatte auttaa.
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2010 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytääkö se edes itse muistikorttia.

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
rooki12
Junior Member
_
8. syyskuuta 2010 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pro619:
löytää se kyllä sen.. jos kerran kuvatki näkkyy kortilla

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. syyskuuta 2010 @ 19:23

Senior Member

5 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2010 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rooki12:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pro619:
löytää se kyllä sen.. jos kerran kuvatki näkkyy kortilla
Et kertonu sitä ensimmäisessä viestissäsi.No kuitenkin onko ne musiikit mp3-muodossa vai jossain toisessa muodossa? jos vaikka puhelin ei tunnistaisi niitä .Vai olisivatko musiikit väärässä kansiossa?

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
rooki12
Junior Member
_
9. syyskuuta 2010 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
löysin ne kappaleet ja ne toimii mutta en saa niitä itse soittimeen.. osaatko neuvoa?
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2010 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rooki12:
löysin ne kappaleet ja ne toimii mutta en saa niitä itse soittimeen.. osaatko neuvoa?
Jaa´a no en kyllä osaa yhtään sanoa. Ne kappaleet pitäis sitten olla Music tai musiikki kansiossa ainakin 5230:ssa.

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > muistikortti ongelma(uusi nokia 5228)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy