User Käyttäjä Salasana  

perjantai 11.4.2025 / 00:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > opera mini + wlan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Opera mini + WLAN
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Erakko93
Inactive
_
11. elokuuta 2010 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kysymys kuuluu: mulla on kännykässä WLAN ja Opera 5.1. Olen pohtinut voiko operaa tai jotain muuta, kännykän omaa selainta nopeampaa, käyttää WLANin kautta?
Senior Member

5 tuotearviota
_
12. elokuuta 2010 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi.
jkstone
Suspended permanently
_
12. elokuuta 2010 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kunhan vain puhelimessa on WLAN

Erakko93
Inactive
_
12. elokuuta 2010 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu-u, mutta miten? Mulla on Nokia 5530 XPM ja on Opera Mini 4 ja 5.1... Ne eivät ainakaan kysy mitä yhteyttä käyttää, vaan automaattisesti käyttää GPRSää tai EDGEä :|

Olisiko neuvoja?
jkstone
Suspended permanently
_
12. elokuuta 2010 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No en nyt muista tarkkoja nimiä, mutta mene valikosta > asetukset > yhteydet > WLAN
tai jotenkin sinnepäin. Pelkkä netin avaaminen käyttää tuota oletustasi.

Erakko93
Inactive
_
12. elokuuta 2010 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eieiei. en löydä mitään mistä voisi vaihtaa mitään asetuksia.
jos menee "yhteydet" niin sieltä löytyy se WLAN haku, ei muuta.

mulla kun ei oo datapakettia niin tulee kalliiks käyttää operaa ilman wlania
jkstone
Suspended permanently
_
12. elokuuta 2010 @ 22:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja WLAN-hausta yhdistetään verkkoon.

Erakko93
Inactive
_
12. elokuuta 2010 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin. Sillon se yhdistää sen toki, mutta pitää käyttää sitä puhelimen omaa selainta :|
Ja tarkoitus olis käyttää sitä opera miniä puhelimen oman selaimen sijaan WLANin kautta.
jkstone
Suspended permanently
_
12. elokuuta 2010 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Erakko93:
niin. Sillon se yhdistää sen toki, mutta pitää käyttää sitä puhelimen omaa selainta :|
Ja tarkoitus olis käyttää sitä opera miniä puhelimen oman selaimen sijaan WLANin kautta.
Selainta käytät jokatapauksessa.

Erakko93
Inactive
_
12. elokuuta 2010 @ 22:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käyvän käytän mutta opera olisi nopeampi käyttää.
Olen kyllä lukenut että opera miniä pystyy käyttämään WLAN yhteydellä mutta mitään selkeää neuvoa en ole löytänyt
jkstone
Suspended permanently
_
12. elokuuta 2010 @ 23:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WLAN tarkoittaa nettiyhteyttäsi.
Opera on selain jota ilman et voi surffata netissä.

Erakko93
Inactive
_
12. elokuuta 2010 @ 23:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhelimessa on Nokian OMA selain. EI operaa.
jkstone
Suspended permanently
_
13. elokuuta 2010 @ 00:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toimis omaki netti...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2010 @ 00:11

jkstone
Suspended permanently
_
13. elokuuta 2010 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No toimiiko se WLAN?
Kun on yhdistetty, niin siitä vaan surffaamaan.
Ja nytkö Opera on kadonnut puhelimesta?

Erakko93
Inactive
_
13. elokuuta 2010 @ 00:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huoh. opera on nopeempi kun oma selain. ja kun käyttää wlania niin se kayttaa omaa selainta.ei operaa niinkun haluaisin. mun puhelimen oma selain ei ole opera
jkstone
Suspended permanently
_
13. elokuuta 2010 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. yhdistä
2. älä avaa selainta
3. avaa opera

Erakko93
Inactive
_
13. elokuuta 2010 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sen pystyi vaihtamaan mutta tulee "unable to connect. check internet settings"
jkstone
Suspended permanently
_
13. elokuuta 2010 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kokeileppas mennä kattomaan seinne Operan asetuksiin.

Erakko93
Inactive
_
13. elokuuta 2010 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole paljon mitään asetuksia. voi valita protokollan mutta sekään ei vaikuta mitenkään mihinkään.

Sitten siellä on privacy asetukset muttei niistä ole hyötyä.
villemix
Junior Member
_
18. syyskuuta 2010 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on myös 5530 ja opera mini. Koita näin:
Mene asetuksiin. Siis puhelimen omiin.
Valitse sovellusten hallinta.
Sieltä tottakai asennetut sovellukset.
Sitten etit sen opera minin siitä listasta, painat valinnat - kohtaa , paina sovelluksen asetukset.

Ja tadaa, siinä pitäis olla heti ensimmäisenä yhteysosite joka minulla on TeleFinlandINTERNET.
Paina siitä ja valitset sen sun WLAN verkon nimen. Pitäis toimii, mulla ainakin, ja tosiaan 5530 mullakin. ;)
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
21. syyskuuta 2010 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut käyttää Opera minin sijaan opera mobile 10.1 beta selainta? Se on minun mielestäni paljon nopeampi kuin mini. Sen opera mobilen voi ladata kännykällä täältä: m.opera.com/next

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. syyskuuta 2010 @ 18:51

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > opera mini + wlan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy