User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 01:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > uusi liittymä htc desire z:taan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi liittymä HTC Desire Z:taan
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
25. heinäkuuta 2011 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen tuli ostettua ensimmäinen älypuhelin, HTC Desire Z. Aikaisemmin olen tosiaan käyttänyt normi puhelimia ilman nettiä joten 3G:n käyttö on uskomattoman kallista.

Eli nyt pitäisi mahdollisimman aikaisin saada uusi liittymä jossa olisi nopea 3G yhteys kiinteällä maksulla. Apua?
AfterDawn Addict
_
26. heinäkuuta 2011 @ 00:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saunalahdella on kattavin 3G verkko Elisan kanssa. Rajaton datapaketti maksaa Saunalahdella noin 13.90/kk ja 1 megan 9.99/k

http://saunalahti.fi/mobiililaajakaista/nopsa.php
Senior Member

3 tuotearviota
_
29. heinäkuuta 2011 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on DNA:n 1? tarjousnetti joka on puolimeganen. Ainoa rajoitus on että 1Gt:n jälkeen etuoikeutrettu latailu loppuu eli käytännössä aivan kaameassa verkon ruuhkassa netin nopeus hidastuisi, mutta se on periaatteessa mahdotonta sillä käyttäjiä täytyisi olla sairaasti netissä samaan aikaan saman tukiaseman alueella. Toinen pointti on se että mulla on puhelimessa (Sattumalta Desire Z sekin) ohjelma nimeltään droidstats joka näyttää että parin viime kuukauden aikana olen ladannut netistä dataa puhelinverkkoyhteyden kautta noin 650Mt/kk ja olen todella kova netinkäyttäjä puhelimella. Niin ja dataa saa ladata rajoittamattomasti. Pelkkä nopeus vain voi mahdottomassa tilanteessa hidastua.

BSOD is a registered trademark of Microsoft Corporation | Windowsin lähdekoodi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. heinäkuuta 2011 @ 23:25

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > uusi liittymä htc desire z:taan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy