User Käyttäjä Salasana  

lauantai 19.7.2025 / 22:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon 450d, uutta objektiiviä etsimässä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon 450D, uutta objektiiviä etsimässä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tounaii
Newbie

1 tuotearvio
_
2. marraskuuta 2009 @ 01:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa!

Etsisin uutta objektiiviä Canon 450D järkkärilleni.
olen vielä aloittelija joten olisi kiva tietää vähän mikä olisi hyvä objektiivi juuri minulle!

Mielenkiintoni herätti
Fisheye ja Makro

Budjekti on kuitenkin siinä 500 - 600 ? paikkeilla ja ostos tehdään nettiluotolla tai perus lasku menetelmällä, yhdessä palasessa en pysty maksamaan ja täysin lelua en osta.

Olisi hyvin hienoa jos porukka heittäisi jonkin sortin vinkkejä tietyille putkille.

jos oikein jaksatte aikaa viettää niin pistäkäähän toki omaa arvostelua siitä putkesta jos mahdollista!

Fisheye riittää minulle jos se pystyy tähän:
http://www.jasonhollister.com/coppermine...001/polish2.jpg
Laatukin tuossa kuvassa on juuri sitä mitä haen. ( Olen amatööri, olen saanut pientä hajua että kalliimmissa putkissa on myös tarkkuus eroja jonkin verran )

Marko riittää minulle jos se pystyy tähän:
http://www.mir.com.my/rb/photography/har...ernardCanet.jpg
http://www.daveltd.com/photo/macro/eyes/jalene/1008-08.jpg

Fisheye on tottakai se etusijalla oleva!
tai jos tuota esimerkkiäni edes fisheye:ksi voi sanoa!

mutta jos viitsisitte niin heittäkäähän jotain vinkkejä tai linkkejä tähän!

-Tounaii
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2009 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti