User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 13:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon eos 600d kennon puhdistus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon EOS 600D kennon puhdistus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
atte68
Member
_
4. toukokuuta 2012 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla pari kuukautta vanha Canon EOS 600D. Olen sitä pari kertaa käyttänyt huollossa Turus. Puhdistus maksaa Jassilla kuljetuksineen noin 75 ekua. Toisella kertaa vähän itse puhdistelin ja sain etsimen sököksi kun siellä oli roskia. Lasku tällä kertaa 130 ekua. En ymmärrä mistä sinne pääsee likaa, nytkin olen käsin sitä yrittänyt putsailla mutta pelkällä ilmapumpulla varovasti puhallellut. Valokuvassa tahrat ei näy mutta videokuvassa kyllä. En tiedä uskaltaisiko sitä kennoo alkaa putsaan paremmin. Yhdessä Mikrobitti lehdessä on ainakin ohjeet ja varmaan youtubessa videoita. Vai jatkuuko huono tuurini ja saan kennon tuhottua. Ohessa videon pätkä. Hyvät neuvot olisivat tarpeen link
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon eos 600d kennon puhdistus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy