User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon map utility käyttäytyy oudosti
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Canon Map Utility käyttäytyy oudosti
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Airboat
Junior Member
_
5. joulukuuta 2013 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Olen ottanut Canon SX 230 HS kamerallani GPS kuvia, käyttäen Google Mapsia.
Tähän asti kuvaa liitettäessä, kartta on auennut ja k.o. paikkaan on ilmestynyt nuppari. Eilen, käynnistäessäni ohjelman, tuli ilmoitus: viesti WWW-sivulta. pinon ylivuoto seuraavalla rivillä:11. Painoin OK. Lisäsin kuvan ohjelmaan, siirto alkaa, kartta välähtää, siirto loppuu kesken ja kohde kenttä jäi valkoiseksi. Olen ajanut softan myös kannettavalle, sama juttu, siirto keskeytyy, suljin ohjelman. Rivin numero vaihtelee, se voi olla 10,62, 64..Soitin Canonille, heille asia oli outo, lupasivat ottaa selvää.
Rajala Camerasta kerrottiin, asia viittaa siihen, että, mahdollisesti Googlen välimuisti on täyttynyt.
Olen asentanut softan kolme kertaa, sekä blokannut F Securen Windows palomuurin, sekä Deep Guardin, ei apua.t. Airboat

Finnish people easy to finish
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > canon map utility käyttäytyy oudosti
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy