User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 23:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > verkkokauppa . comista kamera.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
verkkokauppa . comista kamera.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
make666
Junior Member
_
5. elokuuta 2009 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko joku tilannut verkkokauppa.comista järjestelmä kameraa , tai opjectiivejä. miten homma on pelannut. oletko saanut kameraan suomenkielisen ohjekirjan. mites muuten onko tullut sitä mitä olet tilannut. onko kestänyt kauan , miten on takuut pelannut.

make
Moderator

14 tuotearviota
_
5. elokuuta 2009 @ 22:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Outoa edes kysellä tälläistä. Verkkokauppa.comista olen saanut parasta palvelua kameraa ostaessani, kamera tuli ja kaikki oli niin kuin pitikin. Kuten on aina kun sieltä jotain tilaan. Ohjekirjan saa jos tajuaa kysyä. En itse ottanut läpyskää koska tiesin sen tulevan cd:llä kameran mukana.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Member

1 tuotearvio
_
7. elokuuta 2009 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
Outoa edes kysellä tälläistä. Verkkokauppa.comista olen saanut parasta palvelua kameraa ostaessani, kamera tuli ja kaikki oli niin kuin pitikin. Kuten on aina kun sieltä jotain tilaan. Ohjekirjan saa jos tajuaa kysyä. En itse ottanut läpyskää koska tiesin sen tulevan cd:llä kameran mukana.
Samoilla perusteilla ääni verkkokaupalle
Mainos
_
__

_
Ddarud
Member

3 tuotearviota
_
10. elokuuta 2009 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvää palvelua. Tilasin sieltä kameran ja objektiivin sekä kävin myöhemmin vielä paikanpäältä ostamassa toisen objektiivin. Kameran myyntipaketti oli tarkoitettu Italian ja muiden maiden kuin Suomen markkinoille. He tosiaan tulostavat ohjekirjan jos sen haluaa paperisena.

Nokia N8
HP Pavilion DV7-2080
Canon EOS 450D
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > verkkokauppa . comista kamera.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy