User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 6.5.2024 / 00:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua elokuvista > tähtien sota nostalgiaa
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tähtien sota nostalgiaa
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ws75
Newbie
_
14. maaliskuuta 2014 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.elitisti.net/arvostelu/2014/...htien_sota.html

Hyvä teksti. Leffaa en ole kattonut moneen vuotaan, mut paljon tuli leikittyä Tähtien ostaa ukoilla että ihan muuten vaan 80-luvulla alussa. Liekö täällä muita näiden alkuperäisten elokuvien harrastajia hengissä edes enää? Missä näittä Tähtien sodan ensimmäistä kertaa ja minä vuonna? Mulla oli videolta ja aikana 80-luvun puolväli koulun jälkeen. O tempore...
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2014 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Leffaharrastajana tottakai omistan tämänkin leffasarjan elokuvat. Minulla on DVDnä erikoispainokset, joiden lisämateriaalit sisältävät elokuvien alkuperäiset teatteriversiot muokattujen lisäksi. Harvinaisia alkavat olla nuo alkuperäisessä asussaan olevat versiot, kun melkein joka julkaisukierroksella leffoja on retusoitu ja paranneltu. Jos joskus nämä uudestaan katson niin varmasti teräväpiirtona Blu-Raylta.

En ole näitä leffoja hirveästi katsonut, kun ne on jo tullut nähtyä niin lukuisia kertoja, etten tarkkaan edes lukumäärää uskalla sanoa. Ensi kertaa olen nämä varmaan joskus kouluaikoina (80-90-luvulla) telkkarista olen nähnyt. Kuulun siihen ikäpolveen, joka ei näitä ole iän puolesta päässyt alkuperäiskuosissaan teatterissa näkemään.

Samsung NP370R5E-S08SE | Intel Core i5 3210M @ 2,5GHz | Intel HM76 | 8GB DDR3 1600MHz | Seagate ST1000LM024 HN-M101MBB 1TB 5400 RPM | ATI AMD Radeon HD 8750M 1024MB/Intel HD Graphics 4000 @ 1366x768x32 | Windows 8 64-bit
Member
_
16. maaliskuuta 2014 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen muistaa vieläkin, kun TV: ssä mainostettiin (vuonna 80) että, Tähtien sodan taru jatkuu. Episodi V: sta lähtien on nähty ensimmäisen kerran teatterissa. Ensimmäinen trigologia löytyy VHS: näkin.

Nyt kun oikeudet ovat siirtyneet Disneylle, on mielenkiintoista nähdä mitä sieltä ensi vuodesta eteenpäin julkaistaan. On puhuttu 3+2 leffasta.

Sulavasti toimi jo open beta BF4: sta (ultra settings, 1920x1200): Youtube
OCC 2013 Vuoden näytönohjain: Winner: NVIDIA GeForce GTX 780 Ti: Overclockersclub Performance you can trust: Base Clock
3D Mark Fire Strike, Hall of Fame (1xGPU):3D Mark Fire Strike Hall of Fame

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua elokuvista > tähtien sota nostalgiaa
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy