User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 17:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > babylon ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Babylon ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli en löytänyt tähän mun ongelmaan viestiketjuista vastausta eli eilen tuli toistamiseen babylon search ongelma. Sain poistettua tuon firefoxista mutta IE'stä en saa. Aina kun aukaisen uuden välilehden niin aukee tuo babylon search. Ja Spybot löytää ongelman ->
--- Search result list ---
Babylon.Toolbar: [SBI $E02AA723] Asetukset (Rekisteriavain, fixing failed)
HKEY_USERS\S-1-5-21-2400367827-2552017126-2450578640-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{98889811-442D-49DD-99D7-DC866BE87DBC}

eikä suostu korjaan. Aina tulee lukeen että voi olla käytössä (muistissa) uudelleen käynnistäminen voisi auttaa jne.

Olen yrittänyt vikasietotilassa ajaa ja sama homma?!

Nyt tarvittaisiin hieman apuja.
Tepsu9
Senior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaFey:
Eli en löytänyt tähän mun ongelmaan viestiketjuista vastausta eli eilen tuli toistamiseen babylon search ongelma. Sain poistettua tuon firefoxista mutta IE'stä en saa. Aina kun aukaisen uuden välilehden niin aukee tuo babylon search. Ja Spybot löytää ongelman ->
--- Search result list ---
HKEY_USERS\S-1-5-21-2400367827-2552017126-2450578640-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{98889811-442D-49DD-99D7-DC866BE87DBC}

eikä suostu korjaan. Aina tulee lukeen että voi olla käytössä (muistissa) uudelleen käynnistäminen voisi auttaa jne.

Olen yrittänyt vikasietotilassa ajaa ja sama homma?!

Nyt tarvittaisiin hieman apuja.

Koitas tuota ohjetta josko jelppisi.

http://answers.microsoft.com/en-us/ie/f...fc-68b599b31bf5

LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos nyt oikein ymmärsin niin pitääkö mun nimetä tuo -> Tabs REG_SZ res://ieframe.dll/tabswelcome.htm jollain muulla? Noissa missään ei lue Babylon?
Ei oikein uskalla alkaa itse soveltaa etten saa sekaisin tätä masiinaa :)
LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu ei mitään sekoilin tässä itse :) olin väärässä paikkaa ja tuo ohje auttoi. Vaihdoin tohon babylonin tilalle google ja homma pelittää taas :) Kiitoksia paljon :) :) :) :)
LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
testasin vielä spybotia mutta se löytää vieläkin mutta ei poista sitä :( Selaimet ei enään temppuile :) Olisko tuohon spybotin poistoon vinkkejä?
Moderator

5 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2012 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohjeauspaneelista, "Poista asennettu ohjelma"

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei siellä näy mitään.
Moderator

5 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2012 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2012 @ 18:52

LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kyseessä on Spybot & Destroy ja kun ajan tarkastuksen se löytää ongelman:

eikä pysty poistaan tuota vaikka yritän mitä :(
Moderator

5 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2012 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LaFey:
testasin vielä spybotia mutta se löytää vieläkin mutta ei poista sitä :( Selaimet ei enään temppuile :) Olisko tuohon spybotin poistoon vinkkejä?
Meni nyt vähän sekaisin, kumpaa olet poistamassa Spybottia vai tuota rekisteriavainta?
Tuolla aiemmin kirjoitit Spybotin poistosta.

LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu huomasin että meni hieman sekaisin :)
Jos jollain on apuja tuohon rekisteriavaimen poistoon niin kaikki on tervetulleita :)
Moderator

5 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2012 @ 20:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile CCleaneria: http://www.piriform.com/ccleaner/download
Rekisterin puhdistus.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2012 @ 21:00

LaFey
Junior Member
_
16. syyskuuta 2012 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeiltu on :(
kilni
Junior Member

2 tuotearviota
_
22. syyskuuta 2012 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti IlmoPJ:
Kokeile CCleaneria: http://www.piriform.com/ccleaner/download
Rekisterin puhdistus.
Sama ongelma täälläkin, siinä illat kuluu rattoisasti kun tämmöinen palikka kuin minä yrittää tehdä semmoista mistä ei ymmärrä mitään.
Minä kokelin ja vaikka kuinka montakertaa korjauttaa rekistrivirheen niin ei Babylon katoa. Kokeilin myös Revo Uninstalliakin ei vaan auta.
Mikä neuvoksi?

NK
1pertti
AfterDawn Addict
_
22. syyskuuta 2012 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kilni:
Minä kokelin ja vaikka kuinka montakertaa korjauttaa rekistrivirheen niin ei Babylon katoa. Kokeilin myös Revo Uninstalliakin ei vaan auta.
Onko sinun ongelmasi tuo rekisterimerkintä, joka ei poistu, vai onko sinulla vielä koko Babylon toolbar poistumatta?
Member

9 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2012 @ 00:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle se tuli jonkun Firefoxin lisäosan mukana, ärsytti myös minua!
-Poistelin silloin niitä viimeksi tulleita lisäosia, niin Babylon hävis. En kyllä muista minkä ohjelman mukana Babylon tuli....

Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
-ACER NITRO 5 AN517-52-57AN 17,3", Win-10 Home, 64bit, Firefox-92.0=päivittää aina uusimman.
-Microsoft Lumia 435 Win-10 päivittänyt aina itsensä ja toimii...
Junior Member
_
23. syyskuuta 2012 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AdwCleaner link
kilni
Junior Member

2 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2012 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1pertti:
Onko sinun ongelmasi tuo rekisterimerkintä, joka ei poistu, vai onko sinulla vielä koko Babylon toolbar poistumatta?
Babylon sinänsä on poistettu, vaan tuo rekistrimerkintä babylon toolbaar on jäljellä.
Vaikuttaako se siihen ettei sitä saa pois?
Firefoxsilta ei saa babylonia pois, änkee aina oletusselaimeksi. No vaihdoin Googleen nyt ei enää riesaa.
Kokeilin eilen poistamalla Firefoxin ja asentamalla Googlen, ongelma hävis. Tietenkin kun tykkään enemmän Mozillasta niin imuroin uudestaan sen ja asensin, siellähän se pirulainen babylon taas oli. Joten tänään hetki sitten otin taas Googelin käyttöön ei ongelmaa, täytynee sitten varmaan elää tämän kanssa. Näkyy tuo riesa olevan tuolla Explorillakin, voinee senkin poistaa, vai voiko?
Junior Member
_
23. syyskuuta 2012 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 1pertti:
Babylon sinänsä on poistettu, vaan tuo rekistrimerkintä babylon toolbaar on jäljellä.
Vaikuttaako se siihen ettei sitä saa pois?
Firefoxsilta ei saa babylonia pois, änkee aina oletusselaimeksi. No vaihdoin Googleen nyt ei enää riesaa.
Kokeilin eilen poistamalla Firefoxin ja asentamalla Googlen, ongelma hävis. Tietenkin kun tykkään enemmän Mozillasta niin imuroin uudestaan sen ja asensin, siellähän se pirulainen babylon taas oli. Joten tänään hetki sitten otin taas Googelin käyttöön ei ongelmaa, täytynee sitten varmaan elää tämän kanssa. Näkyy tuo riesa olevan tuolla Explorillakin, voinee senkin poistaa, vai voiko?
joo älä vaan kokeile tota AdwCleaneriä...
Member

9 tuotearviota
_
23. syyskuuta 2012 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti rane1958:
Mulle se tuli jonkun Firefoxin lisäosan mukana, ärsytti myös minua!
-Poistelin silloin niitä viimeksi tulleita lisäosia, niin Babylon hävis. En kyllä muista minkä ohjelman mukana Babylon tuli....

Skype -asentaa Babylonen oletukseksi jos et ruksaa sitä pois!

-ACER NITRO 5 AN517-52-57AN 17,3", Win-10 Home, 64bit, Firefox-92.0=päivittää aina uusimman.
1pertti
AfterDawn Addict
_
23. syyskuuta 2012 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko tutkinut Firefoxin tukisivujen keskusteluissa esitettyjä ohjeita?
http://support.mozilla.org/fi/questions/672012
http://support.mozilla.org/fi/questions/746530
Member

9 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2012 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Babylon ei ole enää mulla ongelmana, enkä osaa Enklantia niin hyvin että ohjeista mitään ymmärtäisin...

AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
24. syyskuuta 2012 @ 04:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selain temppuilut yleensä korjaantuu kun IE asetusten kotisivulle kirjoittaa google.fi

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
kilni
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2012 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Babylon ongelma poistui lopulta yksinkertaisesti.
Tein palautuspisteen melkein vuoden taaksepäin, marraskuun alkuun ja onnistu.
Kokeilin vielä ensin helmikuun alkua se ei auttanut.
Mainos
_
__

_
kilni
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2012 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jatketaan, Babylon ongelma poistui, vaan eipä poistunut babylon toolbar helper rekistristä. CCcleaner sen vieläkin löysi. Toiminee jossain taka-alalla.
Pääasia ettei puske päälle kokoajan.

NK

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > babylon ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy