elikkäs koneella on sijainnissa C:/Käyttäjät/omanimi/AppData/Roaming/Microsoft sellainen tiedosto kuin Windows Update joka tekee itsestänsä uuden kopion kun koitan sen poistaa sieltä ja se on vain Steam peli palvelimen salasanan varastava virus ilmeisesti ja ongelmana on vain sen poistaminen tietokoneelta,F-Secure eikä CCleaner tai muukaan ohjelma pidä sitä viruksena mutta se on,kun Windows Defenderissä sen poistan käytöstä ja päivitän tulee uusi windows update virus auki mutta nimellä Firefox,F-Securen : Salli Ohjelman Käynnistyä valikosta sain poistettua kokonaan,järjestelmän palautusta en voi suorittaa koska virus on poistanut kaikki menneet palautus pisteet,apu on tervetullutta.
Ei windows update ole virus, vaan windowsin päivitysohjelma joka asentaa automaattisesti tietoturvaa ja käyttömukavuutta parantavat uudet päivitykset. Onko varma että se on oikeasti sen niminen virus? Se on vaaraton, vaikka jotkin ohjelmat voivat kokea että se varastelee salasanoja. Vähän tuntuu että oot nyt vaan yrittänyt microsoftin oman ohjelman poistaa?
Vaikka noi loput kuvaamasi tuntuukin aika oudoilta.. Menes sinne Windows updateen ja asenna sieltä kaikki tärkeät päivitykset, windowsin tietoturvassa on aukkoja joita updaten kanssa päivitellään. Wupdate ei ole virus mutta tuo vaikuttaa olevan, kenties troijalainen tullut mukana.. Tosin Wupdate voi poistaa palautuspisteitä, jos jokin korruptoitunut tiedosto joka on poistettu on palautuspisteen teon aikana ollut koneessa..
Paha sanoa muuta kuin se, että Windows Update ei ole virus.
En ole,ohjelma on nimellä Windows Update tuolla kansiossa ja se tuli kun latasin Counter Strikeen koodeja netistä ja yksi koodi oli feikki joka varastaa Steam käyttäjän,ja Windows Defenderissä ohjelman nimi on Firefox ja kansiossa Windows Update,kummaa,mutta ennen se siellä ei ole ollut,ja ohjelman logo on sama joka oli koodissa jonka latasin ja joka oli huijausta,Tehtävienhallinnassa se vaikuttaa ihan normaalilta Windows Updatelta mutta kuvauksena ohjelmalle lukee Firefox,kummaa sekin,olen melkein varma että se on se virus,kuvat-->link
Katsos vain, niin onkin! Ite mua hämäs, koska viimeksi kun tietoni päivitin niin ihan noin helposti uskottavalla nimellä ei haittaohjelmaa ollut. En usko että on pahempi virus kyseessä, toivotaan näin ainakin. Ainut Windows-nimen sisältävä haittaohjelma jonka mä muistin oli onneton feikkivirus, joka syötti koko ajan näytölle tekstin
Windows will be deleted - Are you sure you want to proceed?
Yes No No cuz I'm (ei-hetero)
Ja painamalla viimeistä tämä ''virus'' poisti itse itsensä.
Tosiaan, on nämä muuttunut häikäilemättömämmämmäksi siitä kun viimeksi windows-piilonimellisistä malwareista olin perillä, anteeksi tämäkin :/