User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 00:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > explorer availee itse itseänsä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Explorer availee itse itseänsä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kylis
Newbie
_
7. marraskuuta 2009 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs kone on alkanut availemaan ie:tä ihan itestään jollekin ihme sivulle. Spybotilla olen poistanut tämän ongelman monta kertaa, mutta se tulee aina takaisin. Spybot näyttää, että vika HKEY_USERS\[pitkä sarja numeroita]\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\NoActiveDesktopChanges (is not) W=0
Mikä tähän olisi avuksi? Olen jo estänyt koko iexplorer.exen f-securella, ettei se aukea, mutta haluaisin päästä eroon kyseisestä virheestä. Olen myös yrittänyt fixata tuota MalWarebyte's AntiMalwarella, mutta se ohjelma ei taas löydä k.o. ongelmaa.

Toivottavasti joku parempi osaa auttaa.
Moderator

7 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2009 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...kuvasti-812647/

Ei tuplaketjuja, eiköhän se tuolla selviä.

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > explorer availee itse itseänsä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy